Log ind med sociale netværk
16 aug 2013, 08:30
Det er et philips 37PFL5603H
mille75 skrev:Hej.. Mit tv er begyndt at have grønne og pinke skygger.. Jeg har tjekket uden antenne, men stadig det samme.. Nogen der ved hvad dette kan skyldes ?
Det er et philips 37PFL5603H
16 aug 2013, 14:58
Ej der skal nu mere til.. Det er opstået efter en flytning.. Men jeg ville jo lige hører om det kunne skylles en simpel ting, eller om det skulle skiftes ud..
Bent odense skrev:Ikke for at ødelægge din weekend kunne godt være et defekt panel.
16 aug 2013, 19:42
Ja, det kunne desværre godt tyde på et defekt panel
....MEN...det er jo ikke kun skidt, for nu har du muligheden for at få en bedre skærm (læs: ikke Philips) og i en mere fornuftig (læs: større!) størrelse
....MEN...det er jo ikke kun skidt, for nu har du muligheden for at få en bedre skærm (læs: ikke Philips) og i en mere fornuftig (læs: større!) størrelse
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto