Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tyros
Hejsa.

Har lige udskiftet mit gamle tv fra 1998 til fordel for en Samsung F8005 Led. Har siddet og leget lidt med billed sektieonen.

Er det ikke muligt at gå tilbage til fabriksindttilling i denne sektion ?

Så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor billedet bliver mørkere og mørkere som sekunderne går, når jeg skifter til Standard mode ? Det sker kun ved skift til Standard mode.
Heisann,

Først vil jeg gratulerere med et godt kjøp. Få modeller som kan måle seg med F8005.

1) Usikker på om det er mulig å gå tilbake til fabrikkinnstilling i denne seksjonen, men det er bare å prøve å tilbakestille hvis du ønsker det. Anbefaler billedkalibrering, alternativt at du innstiller den etter anbefaling her inne.

2) Bildet skal ikke bli mørkere å mørkere i standard mode, det skal være konstant.
HaavardP skrev:Heisann,

Først vil jeg gratulerere med et godt kjøp. Få modeller som kan måle seg med F8005.

1) Usikker på om det er mulig å gå tilbake til fabrikkinnstilling i denne seksjonen, men det er bare å prøve å tilbakestille hvis du ønsker det. Anbefaler billedkalibrering, alternativt at du innstiller den etter anbefaling her inne.

2) Bildet skal ikke bli mørkere å mørkere i standard mode, det skal være konstant.
Mange tak skal du have. ja, billedet burde være konstant, men dette er ikke tilfældet.

Jeg kan nulstille billedet, men ved ikke om det så går tilbage til fabriksindstilling eller hvad.
Gå ind i system og slå økosensor og energibesparelse fra, så er dit problem løst. Økosensor indstiller lystyrken efter belysningen i stuen. Begge er unødvendige da TV'et i forvejen bruger meget lidt energi.
finnp skrev:Gå ind i system og slå økosensor og energibesparelse fra, så er dit problem løst. Økosensor indstiller lystyrken efter belysningen i stuen. Begge er unødvendige da TV'et i forvejen bruger meget lidt energi.
Begge dele er slået fra men hjælper ikke, så det må være noget andet. Kan man ikke gå tilbage til fabriksindstilling, som jeg skriver længere oppe ?
Brugeravatar
Af DICKHILL
Jeg beklager at jeg "stjæler" dette emne!
Men jeg vil kort høre om F8005 kun kører med USB 2.0 eller om det kan køre USB 3.0?

Har søgt på Google uden held og på Samsung's webside, er det eneste jeg finder "ConnectShare™ (USB 2.0) Film", under "Funktion"..
(Link: http://www.samsung.com/dk/support/model ... -techspecs )

Årsagen er at min 1TB ext. HDD (USB 3.0) er overkill, da jeg alligevel aldrig optager..
Så vil have købt en lille 32, 64 eller 128GB USB-pind og vil vide om jeg skal gå efter USB 3.0..

- På forhånd tak! (:
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
USB 2.0 er også rigeligt til optagelser. Du kan skrive til en USB 2.0 disk med 480 Mbit/s og så høje bitrater kommer vi nok aldrig til at opleve på noget TV-signal herhjemme. Nogensinde.