Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har lige fået mit ny indkøbte Panasonic 42" Plasma, TX-P42ST60Y sat op. Det første jeg ligger mærke til da jeg tænder for tv'et er en form for elektronisk larm, grunden til jeg skriver elektronisk larm er fordi det klart ikke er blæser støj, men mere noget buzz agtigt støj, det kommer fra højre og venstre side i toppen af tv'et. Lyder lidt som en CRT skærm der ikke er varm eller har problemer med billederøreret (dog er støjen i dette tilfælde konstant).

Jeg har lagt mærke til, at ændringer i farverne / lyset ændre i lyden.

Nogen der har ligende oplevelser?

På forhånd tak og god torsdag aften.

Mvh.
jw
Det er desværre ret normalt. Om du kan leve med det er op til dig selv at vurdere. Du kan selvfølgelig også prøve at få det byttet, men der er ingen garanti for at det næste du får hjem er bedre. En anden bruger herinde har lige haft 3 stk 65" panasonic st60 hjemme, og 3. gang var åbenbart lykkens gang for ham.
What?! :(( Det er jeg ked af at høre.

Men tænkte nok at der var et eller andet siden det er så konstant og kommer fra to præcist samme steder. Det lyder lidt som en frekvensomformer der udsender lydene.. Hmm øv øv.

Jeg har lige skrevet til komplett og hørt hvordan det ser ud med en ombytning, for hvis det er normalt og der er ingen garanti for at det næste heller ikke buzzer lidt, så gider jeg nok ikke gå igennem ild og vand for det.

#1 Tak for dit hurtige svar.