Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

i det prisleje, og med den kvalitet som 690 indeholder, ville jeg sige at prisen er fair.

Dog skal det ikke være nogen hemlighed at du sagtens kan få en bedre skærm, hvis jeg ikke husker helt forkert, var der priskrig på la860 for en uges tid siden, og der blev den solgt til 12.999

skal ikke udelukkes at den kommer ned i det prisleje igen.
6
millerbean skrev:Hej alle

Vil det være et godt køb eller skal man ud i noget helt andet til den pris ?
Det er et godt køb, har selv lige købt 55la660 i Elgiganten som er samme model. Kunne ikke undervære LG og deres Magica remote. Så Samsung røg retur.
Af BrianH
Daniel Buje skrev: Dog skal det ikke være nogen hemlighed at du sagtens kan få en bedre skærm, hvis jeg ikke husker helt forkert, var der priskrig på la860 for en uges tid siden, og der blev den solgt til 12.999

skal ikke udelukkes at den kommer ned i det prisleje igen.
Jo, det er det helt udelukket at den gør.
Af Svava
Hej. Jeg har lige skiftet mit 4 år gamle 42" Panasonic Plasma skærm ud med LG 55LA690V. Mine umiddelbare kommentarer til LG 55LA690V er:
Pro:
1. Et suverænt skarpt og flot billede.
2. Forbløffende god 3D oplevelse, som får en til at søge efter flere 3D film.
3. Mange smarte funktioner i SMART TV delen

Kontra :
1. Lyden kunne være bedre, så jeg har suppleret med en Soundbar.
2. Meget refleks i skærmen, faktisk det samme som i Plasma-skærmen, men lysintensiteten i skærmen kompenserer lidt for reflekserne.

Flere kommentarer følger når jeg har haft lidt mere tid til at kigge på skærmen.

M.v.h.

Svava
Svava skrev:Pro:
1. Et suverænt skarpt og flot billede.
Har du finindstillet skærmen?

I så fald kan du komme af med noget af al den (digitale) "skarphed" 8)
Af Svava
Jeg har forsøgt at justere på indstillingerne, men jeg synes. at de generelle indstillinger giver det bedste billede, men det er selvfølgelig en smagssag. Det eneste jeg har ændret på, er farvemætheden som jeg har reduceret til at passe min smag. Når jeg får tid, vil jeg sætte en justerings-DVD på, og se hvordan det ser ud.