Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Glenn-Haderslev
Jeg har denne vidunderlig skærm til salg, da jeg har købt nyt tv
Skærmen er i såkaldt "mint condition". Passet yderst godt på. skærmen inkludere højtaler og fod Har stadig kasse og kvittering.

tvet kan hentes i Haderslev
kontaktes på 60642927

Bud modtages gerne ;)

Mvh. Glenn

Billeder kan ses her.

http://www.dba.dk/pioneer-lx5090-50-pla ... 002395088/
Senest rettet af Glenn-Haderslev 23 aug 2013, 00:14, rettet i alt 4 gange.
Af janbau
Hvorfor link til en hjemmeside ? . Hvad med nogle oplysninger om, den skærm du vil sælge !!
Jeg kan da nemt Google den men alligevel . ! O_O

Alder ? Billider .
Brugeravatar
Af edinger
Glenn-Haderslev skrev:Jeg har denne vidunderlig skærm til salg, da jeg vil opdatere mit tv.
Og du HAR naturligvis kalkuleret med, at din "opdatering" let kan ende med at blive en nedgradering frem for en opgradering på flere væsentlige parametre såsom buzz og retention?

Jeg ville personligt elske at have en LX5090'er. Også selvom den (måske) mangler de sidste 5-10 tommer.

Blot et indspark, så du ikke kommer til at handle overilet.
Brugeravatar
Af edinger
Glenn-Haderslev skrev:Billeder er nu oppe skærmen lider ikke af buzz og retention ;)
Hvis den var til mig, så tror jeg, du misforstod mit indlæg.

Jeg mente, at din NYE skærm måske ville lide af buzz og/eller retention. Modsat din KURO.
Brugeravatar
Af Glenn-Haderslev
Ja, det ved man jo aldig det jo en risiko man vil tage når man køber et nyt plasma tv ;) VT60
Af tommyaa
Jeg har et 6090H, og det er efter min mening stadig det bedste plasma tv der er lavet, ingen blæser støj og god lyd i de højttalere der er monteret .... Hvis man går op i billede kvalitet betaler man gerne mere end 1000kr for sådan et tv, men hvad det er værd er vel svært at sige men kan da ikke forestille mig at nogen der har sådan et tv vil af med det for ingenting
Brugeravatar
Af Glenn-Haderslev
Ja 1000 var også lige i underkanten syntes jeg, så kan man jo ligeså godt beholde det ;)

Tak for budet ;)
Af Leska
Jeg kunne muligvis godt være interesseret i den. Bor ikke så langt væk fra dig :) Men er ikke helt inde i pioneer. Ved de ikke har dvb-c tuner, så jeg skal have fat i en tuner, hvis jeg skal se TV ? Jeg er ved en antenne forening, så ved ikke om det er muligt bare at smide kablet i og så kører det ?