Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle

Jeg har fornyligt været i USA, hvor jeg købte mig et par Beats By Dr. Dre Studio Headphones i sorte. Grundet, at jeg ikke får brugt dem nok, så synes jeg, at de er for dyre at have til at ligge. Så ville høre, om der var nogle som kunne være interesseret i dem.

Gav 1600 kr. for dem og de er brugt én gang hjem i flyveren, så de er derfor som helt nye. Der er stadig kvittering på dem, samt 1 års worldwide garanti.

Sælger dem for 1400 kr., men er villig til at forhandle i en hurtig handel. Bor i Aarhus C. Der kan sagtens sendes nogle billeder af dem.
Af Kold91
Hvor har du set dem til 1400? :)

Har set dem billigst til 1600, som jeg også gav. Og da de er som nye synes jeg det er en fin pris men er til at forhandle med
Af Kold91
Det er korrekt hvis man vel og mærke vil have dem i punkt. Men som jeg skrev så er jeg villig til at forhandle lidt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu er en vilkårlig dansk forhandler vel ikke værre end en fra USA... Hvad trådstarter ønsker at sælge sin vare for er dog hans egen sag, så prisen kan interesserede jo prutte om. Det tjener ikke noget formål at debattere pris udelukkende for debattens skyld.