Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Victoria
Cluasen skrev:Foråret er for sent! Så risikere du hvertfald at mange har udsolgt og ikke bestiller flere hjem, netop fordi at der kommer nye modeller i februar-marts!

Hvis vi tager ES8005 som eksempel fra sidste år, som jeg fulgte intenst fordi jeg selv overvejede at købe det, så kom det bedste tilbud i midten af december på 9.999,-
At F8005 allerede er dernede nu er jo super, men jeg tror også at der stadigt kan være lidt at hente, omend ikke meget!

Jeg venter personligt til vinter, men heller ikke længere! Efter julen havde de fleste som styrer priserne (Elgiganten, Bilka) nemlig ikke flere og så kom prisen aldrig under 10.000 igen!
HAHA. Det også mig der vrøvler mente efteråret selvfølgelig :D
Af Giovanni78
Victoria skrev:Så er den nu nede på 9499. spændende at se om den ryger længere ned
Personligt tror jeg den rammer bunden omkring 8.499-8.999, men nu må vi se, det lader til at alt kan ske. Havde du spurgt om jeg troede den ville ramme det niveau da jeg for lige over 14 dage siden købte det til 11.379 kr. havde svaret været nej.

Jeg er dog glad for at jeg trods alt får differencen ned til de 9.799,- som det kostede for 2 dage siden, tilbage igen.
Af Victoria
Giovanni78 skrev:
Victoria skrev:Så er den nu nede på 9499. spændende at se om den ryger længere ned
Personligt tror jeg den rammer bunden omkring 8.499-8.999, men nu må vi se, det lader til at alt kan ske. Havde du spurgt om jeg troede den ville ramme det niveau da jeg for lige over 14 dage siden købte det til 11.379 kr. havde svaret været nej.

Jeg er dog glad for at jeg trods alt får differencen ned til de 9.799,- som det kostede for 2 dage siden, tilbage igen.
Det lyder meget fornuftigt
Af LPH
Er det hos El-Giganten du følger prisen?
Af Daniel Buje
LPH skrev:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2880786/ ... ign-Priser

Klokken 10.11 var både EG og Bilka på 9499,- de plejer at følges godt af.
Af LPH
Daniel Buje skrev:
LPH skrev:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2880786/ ... ign-Priser

Klokken 10.11 var både EG og Bilka på 9499,- de plejer at følges godt af.
Ahhh ja okay. Hvis i handler i El eller Bilka, vil i så købe udvidet garanti/forsikring eller går i udelukkende efter det billigste?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Køb en tillægsforsikring til din indboforsikring i stedet. Den vil dække alt elektronik og ikke bare det ene produkt.
Af LPH
Torben Rasmussen skrev:Køb en tillægsforsikring til din indboforsikring i stedet. Den vil dække alt elektronik og ikke bare det ene produkt.
Ja det var self en mulighed, den havde jeg ikke lige tænkt på.

Som jeg nævnte i mit indlæg, så kan jeg godt lide Hifiklubbens 30 måneders fuld garanti og ikke El gigantens 6 måneder garanti + 18 måneders reklamation, men de er ikke billigst. Det er mange som aldrig vil få problemer, men har selv haft uheldige oplevelser i både El giganten og Bilka.
Af HaavardP
Jeg tror det er lurt å slå til nå. Selger i en elkjede røpet for meg at prisene vil gå opp allerede fra torsdag denne uka...

Bestillte meg et Samsung F8005 Panel i dag. :)

Selger hos Expert snakket om at markedet er ødelagt når prisene blir så lave. Expert kunne ikke være med på tilbudet..