Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af martinkartoteket
Tak RockMedøerne! Det er jo fantastisk, at jeg slipper med en lille 200-seddel :)
Af martinkartoteket
TV'et hænger nu på væggen, og det var uden problemer. De bedste 179,- jeg har brugt længe.
Af BlissY
Der følger nogle små runde beslag med til TV'et, som du skruer på bagpå så der er samme afstand som ved "kassen".
Har iøvrigt købt det samme vægophæng og kan sige det virker perfekt.
Af BlissY
Har taget nogen hurtige billeder, håber de giver en ide om hvordan det ser ud.
DSC1.jpg
DSC1.jpg (278.97 KiB) Vist 1179 gange
DSC2.jpg
DSC2.jpg (227.01 KiB) Vist 1179 gange
DSC3.jpg
DSC3.jpg (227.91 KiB) Vist 1179 gange
Af Dakota
BlissY skrev:Der følger nogle små runde beslag med til TV'et, som du skruer på bagpå så der er samme afstand som ved "kassen".
Har iøvrigt købt det samme vægophæng og kan sige det virker perfekt.
Og det er det til 179,- fra av-cables.dk?
http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-42-t ... 40-63.html

Går de lodrette "bjælker" så ned over den bagerste kasse og sidder fast i vesa-beslagene der?
Af BlissY
Ja, det er det til 179,- og også ja til det andet spørgsmål.
Af Dakota
BlissY skrev:Ja, det er det til 179,- og også ja til det andet spørgsmål.
Tak for svar. Jeg overvejer om jeg skal købe et. Umiddelbart synes jeg selve "rammen" (panelet) kommer for langt ud fra væggen, men det skyldes nok jeg tidligere havde et Philips Essence, som sad som limet op på væggen, pga. det geniale vægbeslag der fulgte med det tv.

Det ville være fedt hvis man kunne lave noget der gjorde at selve "kassen" med elektronik kom meget tæt på væggen, fx. hvis selve tv'et bare hang i de to øverste beslaghuller, a la med wireophæng. Men jeg har ikke helt mod på at flikke noget sammen selv.
Brugeravatar
Af edinger
BlissY skrev:Har taget nogen hurtige billeder, håber de giver en ide om hvordan det ser ud.
DSC1.jpg
DSC2.jpg
DSC3.jpg
Er det et Dynaudio-setup, du har der?

Respekt! :)