Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Toppos skrev:
Jeg undrer mig over hvad "s" modellen er ? .. er der reelt forskel på dette og så et "almindeligt" uden "s" ??
De nordiske modeller af Samsung tv hedder STXXE til slut i model betegnelsen,
så når du ser et S til slut, er det fordi de ikke har skrevet navnet fuldt ud i annoncen,
så svaret må blive - NEJ der er ikke reelt forskel på en "almindelig" og en S model,
det er fuldstændig det samme tv :)
Hej.

Har i dag fået besked om at Bilka ikke kan levere ovenstående tv før i uge 34 selv om jeg ved bestilling blev lovet levering den 7 august 2013. Lyder som om de har solgt flere tv end de kunne skaffe.

Er der andre af jer som har købt tilbudet som har fået samme besked, og hvad har i gjort. ?
du har to muligheder:

1. tænke øv jeg skal vente noget tid inden mit lækre tv kommer

2. Få pengene retur og ikke få et tv(og intet "gratis" 32", det tilbud var gældende til og med 31.07.13)

Det skal jo ikke udelukkes at problemet både kan skyldes der er solgt for mange, eller at Samsung har brændt dem af på en levering af tv.

det ene skal ikke udelukke det andet
Hej. Ja, man må nok blot vælge løsning nr. 2, da prisen er 14.999 kr. inkl. det ekstra tv er så god at der nok ikke kommer et lignende tilbud lige med det samme.

Hvis jeg sælger det ekstra tv, kommer prisen på UE55F8005 ned omkring 13.500 kr. Er det ikke en god pris eller har der været lign. tilbud ?

Mvh Tim
13500 er der ingen der har været tæt på! Det billigste den har været solgt til er 14999 og det var endda med en 32"! Så slå du lidt koldt vand i blodet og vent :) det ærgerligt at skulle vente lidt ekstra! Men så bliver det også kun endnu federe at få den hjem ;)