Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BlissY
Jeg var ude i Bilka lørdag morgen. Der kunne man sagtens købe det. Om de får flere hjem nu hvor der er udsolgt ved jeg ikke.
Jeg var dernede lørdag aften, og der var alt udsolgt, på nær i Næstved og 1 sted mere på Sjælland. Hjalp ikke da jeg bor i Jylland.

Så i går hoppede jeg på en UE55F7005 + Tablet til 15k fra Elgiganten.

Så får jeg en mail fra bilka i dag at de har fået F8005 på lager igen.

Så står jeg og tænker, skal jeg aflevere mit F7005 tilbage, og få fat i et F8005.

Eller er forskellen så lille at jeg ikke oplever det?

Det eneste negative jeg har at sige om F7005 er lidt backlight problemer i hjørnerne, ved film.

Men det var jeg næsten forberedt på.
På nettet ser det ud som om, man kan købe i forsalg med levering 7/8:

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto- ... Elektronik

Men man kan også købe det i et sæt, hvor man får smidt et 32" i nakken til samme pris! Og der står ikke noget om, at det er forsalg???

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto- ... /100064661

Hvad hvis man ikke kan bruge et ekstra tv til noget...?
Af BlissY
Du kan jo altid sælge det på DBA bagefter. Vil tro du kan få omkring 1500 kr. for det.
jeg solgte min f4005 som jeg fik med til min 55" til 2100 inkl levering. så jeg tror jeg gjorde en okay handel! Pt, ser det stadig ud til at du kan købe den, jeg har lige for sjov prøvet at købe den, og den siger leveringsdato d 07.08.13, så en lille uges tid.
så er dyret bestilt i Bilka Århus (til levering 7/8) ... og så et eddersmart sinox ophæng til 499...

talte ekstra lyd med den ret velorienterede ekspedient - han har selv et Harman Kardon 770 (og det havde han også et enkelt af på lager) - men Hausfrauens designkrav stemmer ikke overens med et sort anlæg... så det må blive Harman Kardon 7773w (når jeg lige er kommet mig over udskrivningen til TV'et) det er godt nok faldet fra 11.9 til 9.5... meeeeen det må kunne gøres lidt bedre :)

med en musiksamling på omkring 200Gigs på Imac'en er Airplay et must for os...
Hej.

Fik også bestilt på Bilkas hjemmeside tidligere idag, men nu kan jeg se at det igen er udsolgt, så de har nok fået solgt den sending de havde.

Godt tilbud hvis man kan sælge det medfølgende tv for omkring 2000 kr. så er det ca. 13.000 kr. for et super tv.

Mvh Tim