Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikkelsen91
Hmm måske man skulle hoppe på 6475'eren istedet for Philips!

Hvordan kører Netflix i Samsungen?

Og Jones31, det som der gør jeg bliver i tvivl hele tiden er jeg ikke selv har den store forstand på TV. Og når jeg så hører den ene sige det ene og den anden noget andet så bliver man forvirret :D
Af jones31
Mikkelsen91 skrev:Hmm måske man skulle hoppe på 6475'eren istedet for Philips!

Hvordan kører Netflix i Samsungen?

Og Jones31, det som der gør jeg bliver i tvivl hele tiden er jeg ikke selv har den store forstand på TV. Og når jeg så hører den ene sige det ene og den anden noget andet så bliver man forvirret :D

Den køre helt fint og bedre end på philips og deres smart menu er godt lavet synes jeg.

Ja kan jeg godt forstå, heller aldrig nemt og finde et tv. Jeg har selv været stor philips fan på deres billeder, men deres menuer og smart tv har holdt mig fra dem. Har læst om samsungen og selv brugt tid på den hvor jeg arbejder og synes det gør det virkelig godt til prisen.
Af jones31
Victoria skrev:Det godt at høre at 6475eren er god til sport :) . Er den også god til fodbold ? og kan man slet ikke se sorte streger ved hurtig kamera bevægelse ?

Ja det er primært fodbold jeg ser af sport, og ved kvindelandsholdet igår så jeg ingen streger. Selvom det nu ikke går lige så hurtigt når kvinder spiller i forhold til mænd :-)

Man for en rigtig god skærm til pengene og hdtvtest siger også de ikke rigtig oplevede noget af det ved deres test.
Af Mikkelsen91
Jeg må prøve med den Samsung model, der er jo de der 14 dages returret så hvis jeg ikke synes det spiller må jeg jo bare ned med det.
Af jones31
Mikkelsen91 skrev:Jeg må prøve med den Samsung model, der er jo de der 14 dages returret så hvis jeg ikke synes det spiller må jeg jo bare ned med det.
Ja også stil den efter standard instillinger og slå alt fra undtager motion som jeg har på rolig.
Plus jeg har økofunktion på med bagrundsbelysning ned til 6.
Af Mikkelsen91
Men hvis man skal se bort fra smart menuen osv ville du så stadigvæk vælge Samsungen?
Af jones31
Mikkelsen91 skrev:Men hvis man skal se bort fra smart menuen osv ville du så stadigvæk vælge Samsungen?
Ja køb samsungen, du for bedre skærm og ikke klart en fordel du for backlight led skærm.