Bannerholt skrev:Kan bedst lide designet på Samsung... Folk snakker billede kvalitet, menu, metal istedet for plastik, og så det at jeg kan få den til 18k (har forbindelser)
Menuen synes jeg ikke var nemmere på Panasonic, men det er selvfølgelig smag og behag. Jeg kom fra et ældre Sony, og skulle også vænne mig til Samsung, men synes faktisk det går bedre nu.
Metal istedet for plastik, den forstår jeg ikke helt. Foden på Samsungen er i metal som er forkromet, selve panelet har også en metalramme omkring. Og desuden har Samsungs fjernbetjening en metaloverflade og langt mere lækkerhed oversig en Panasonics sølvfarvede plastikmodel.
Og så er der prisen som du selv nævnte vi skulle se bort fra, men Samsung står pt. til knap 17K så det er jo næsten samme pris.
Jeg valgte selv Samsung fordi den, efter min mening, leverer et fantastisk billede, og fordi jeg i dagligdagen følte jeg får mere for pengene end de øvrige mærker. Havde jeg haft lidt flere penge at bruge var jeg nok gået efter Sony W905, men en prisforskel på 5000 retfærdiggjorde ikke Sony'en.