Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer!

Er ny i forumet, og ny indenfor køb af tv! Så på forhånd vil jeg gerne undskylde hvis jeg bryder nogle gængse regler med dette indlæg. Har ledt i forumet, men synes ikke at kunne finde noget om lige netop dette tv.

Modellen kan findes her: http://www.bilka.dk/c/lg-42-led-tv-42la620v/p/100042947

Søger et tv i denne prisklasse. Omkring 5000 +/-. Det må meget gerne være smart tv med internetbrowser. Gerne være omkring 42-46". Ikke nødvendigvis 3D, men kunne da være sjovt hvis det fungerede og ikke trak ned på billedkvaliteten. Skal generelt bruges til film og alm. tv, og altså ikke spil m.m. Vil gerne opnå et flydende billede som virker roligt. Var i Elgiganten og se på deres Sony 42" Smart LED-TV KDL-42W654AS. Det virkede virkelig uroligt når der blev panoreret en smule. Sååå..

Men som sagt, nogle der har nogle oplevelser med dette LG og som vil dele dem med en nybegynder som jeg? Evt. komme med et bedre alternativ hvis dette kunne lade sig gøre (:

På forhånd tak!
Jeg skal da forsøge at hjælpe , jeg købte sidste år selv et Lg fladskærm og brugte meget tid på det og var ude at se og prøve mange især Lg og Sony .
Grunden til at jeg valgte et Lg var at det havde Pasiv 3 D som jeg ser som en sidegevinst , da der her ikke er udgifter til briller man kan bruge samme slags som dem man får i biografen .

Jeg købte dog en topmodel hvor jeg ville være sikker på opnå et flydende billede .

Jeg er meget tilfreds med mit Lg det fungerer godt og deres Smart Tv fungerer rigtig godt .

Nu kender jeg ikke den model du henviser til men vil da mene at du vil få et godt tv til den pris .

Prøv den hjemme da jeg vil mene at du har fuld returret det har man i Elgiganten , vil mene at Bilka gør det samme .

Prøv at Google dig frem til evt. test af den eller lign. modeller der må da efterhånden snart begynde og dukke nogle test op .

Her er link . vælg et link og bed om dansk oversæt .
http://www.google.dk/#output=search&scl ... 0&bih=1080
janbau skrev:Jeg skal da forsøge at hjælpe , jeg købte sidste år selv et Lg fladskærm og brugte meget tid på det og var ude at se og prøve mange især Lg og Sony .
Grunden til at jeg valgte et Lg var at det havde Pasiv 3 D som jeg ser som en sidegevinst , da der her ikke er udgifter til briller man kan bruge samme slags som dem man får i biografen .

Jeg købte dog en topmodel hvor jeg ville være sikker på opnå et flydende billede .

Jeg er meget tilfreds med mit Lg det fungerer godt og deres Smart Tv fungerer rigtig godt .

Nu kender jeg ikke den model du henviser til men vil da mene at du vil få et godt tv til den pris .

Prøv den hjemme da jeg vil mene at du har fuld returret det har man i Elgiganten , vil mene at Bilka gør det samme .

Prøv at Google dig frem til evt. test af den eller lign. modeller der må da efterhånden snart begynde og dukke nogle test op .

Her er link . vælg et link og bed om dansk oversæt .
http://www.google.dk/#output=search&scl ... 0&bih=1080

Tak for besvarelsen :) Det link du henviser til er deres 55" model. Er den eneste forskel på dette og 42" bare str. eller er der andre ting der er væsentlige at have i baghovedet hvis man vil sammenligne disse :)?

På forhånd tak !
Af janbau
Her er et link til 42 tommer men prøv da selv at Google lidt

http://www.google.dk/#q=LG+42%22+LED-TV ... 0&bih=1080

Som jeg skriver Prøv skærmen derhjemme det ville jeg gøre selv . Benyt dig af din fortrydelsesret . Da det er dig som bedst selv kan se og bedømme om det er en skærm som du kunne tænke dig .
Der er så mange skærme på markedet og da denne er fra den billige ende af er der ikke så mange som her testet den og sikkert ikke mange herinde som har den hjemme i stuen .
Det er en forholds ny skærm fra 2013 og jeg er da rimelig sikker på at det er en super skærm til 5000 kr .

Mange af os som hjælper herinde har som regel en Fladskærm fra den dyre ende af mig selv inklusiv .
Men jeg stiller så også et meget stort krav til den evt. skærm jeg ønsker at købe , jeg brugte nok ca. 3 Mdr. inden jeg kunne bestemme mig .

Ifølge forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret efter modtagelsen af varen. Varer købt på Bilka.dk er dog omfattet af Bilka’s forbedrede fortrydelsesret, sådan at du inden for 30 dage efter modtagelsen af varen kan fortryde dit køb. Ved fortrydelse skal varen være i væsentligt samme stand som ved modtagelsen, og varen skal returneres i original og intakt emballage.
Jaaaaa, har da også set disse artikler, og synes ikke de giver den store fyldestgørende anmeldelse :) men det er jo nok fordi det er i den billigere ende af markedet. Dog kunne det være der var nogle herinde som havde erfaringer med lige netop dette tv, men kan godt ske i alle har tv til flere 1000 kr. :)

Men kan man bare sætte tv'et til og så tjekke om man synes det er noget værd, og pakke det ned igen og levere det tilbage :)??