Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af M-D_87
Hej

Har næsten lige fået sat mit nye pana st60 sat op, super skærm, bortset fra guiden driller helt afsindigt!

Det virker fint når man browser gennem kanalerne, lige indtil man trykker ok på den valgte kanal og ender op på præcis den samme som før man gik ind i guiden :s

Har leget lidt frem og tilbage, og nogle gange virker det. Men de fleste gange er det lige meget hvordan jeg vender og drejer den, så hopper den altid bare tilbage til den samme kanal ;;)

Er det mig der er komplet teknik spasser eller har nogle prøvet noget af det samme?
Af Johnoc
Jeg har samme problem med mit ST60! Kan sagtens skifte kanal ved blot at trykke på op/ned pilen og så ok til den kanal jeg ønsker, men hvis jeg bruger programguiden er det kun nogengange den virker. Måske er det en generel fejl ved ST60?
Af M-D_87
Kunne det da godt virke til det var, nu er vi da ihvertfald to.

Ødelægger sgu lidt oplevelsen af et ret godt tv, rimelig basal funktion at have en så stor fejl i.
Af Supergris
Jeg oplever det samme problem på et 50X60. Har prøvet at opdatere tvét, men det kører med seneste version...
Der var det samme problem på et Toshiba tv, jeg havde købt til nogle venner, men her hjalp det, at hente seneste firmware update...
Af Van
Hej
Panasonic er blevet gjort opmærksom på fejlen. Har I alle YouSee som TV udbyder? For det skulle vist kun være observeret på YouSee. Har ihvertfald endnu ikke hørt om, at ejere af 60-modeller fra Panasonic som har Stofa, Waoo eller Boxer som TV udbyder, skulle have dette problem.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er ikke samme problem som beskrives her. Guiden virker, men du kan ikke vælge kanalerne.
Af M-D_87
Jeg har ihvertfald YouSee som udbyder
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg klipper lige mit svar ind fra tidligere, da jeg nu har fået set en video af problemet:
En observation mht. EPG'en: det ser ud som om der kun kan skiftes til en anden kanal, hvis man gør andet end at navigere op elller ned - dvs. der skal trykkes på pil til siden eller også skal man scrolle forbi kanalen og tilbage igen. På videoen er det ret systematisk, at hvis man scroller direkte til den kanal man vil, så virker det ikke. Scrolles der til så kanal og derefter til siden, så skiftes der korrekt. Kan det bekræftes?
Af M-D_87
Har oplevet næsten det modsatte Torben, jo mere "direkte" jeg gik til kanalen jo større var chancen for det virkede. Men overordnet set lader det til at være komplet random, hvornår det virker, og hvornår det ikke gør.
Af Madmanden
Super, tak for oplysningen! Jeg må hjem og opdatere. :-D