Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wazer
Hejsa faldt over dette tv.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... l-42w654as

Tænkte at jeg lige ville høre jer andre om i evt kan spotte en hage ved dette fjernsyn siden det er så billigt kontra funktioner som smart tv samt deres xr200 engine.

Tvivl/Udlemper?
Det jeg er i tvil om er at belysningen er kant led?
Hdmi version samt kun 2 hdmi udgange?

Fordele:

TV-Fod kan bruges som vægophæng.
Smart tv
energi: A ca 50-60w/h
Pris 3799.-
42"
T2 tuner
Motionflow XR 200
Full hd
Netflix Viasat play, osv osv.

Er godt klar over det ikke har satellit uden boks, i så fald der ikke er noget galt så ville jeg nok hente det i dag til kontoret

mvh.
Af janbau
Om der en hage ved tv er jo nok svært at svare på da vi jo er stiller meget forskelige krav til tv .

Min hage ville være kun 50 Hz panel det skal være mindst 100 Hz
Den er fra Sony billige serie
Sony Tv er for dyre i år i forhold til tidligere
Motionflow XR 200 ser jeg ikke som en fordel
da det kun er et 50 Hz panel .

Men når det er sagt er det jo en forholdsvis billig pris da der jo trodsalt står Sony på den .
Jeg har selv haft et af Sonys Topmodeller med et 50 Hz panel og den havde da et godt billede men den havde problemer med hurtige bevægelser i film og sport .

Så på dette punkt skal du nok forvente at du tydelig vil kunne se lidt problemer men som sagt vi ser jo meget forskeligt på tingene .

Men prøv da at tage tv et hjem i stuen og prøv det du har 14 dages returret
Af wazer
Du finder ikke nogen TV med ægte 100hz så det må være en ommer det du siger.

Har selv et hx755 55" i stuen fra sony
Af kronholm
wazer skrev:Du finder ikke nogen TV med ægte 100hz så det må være en ommer det du siger.

Ok. Så køb et med ægte 50hz. God fornøjelse. Ses
Af wazer
kronholm skrev:
wazer skrev:Du finder ikke nogen TV med ægte 100hz så det må være en ommer det du siger.

Du behøver ikke at spille smart møghvalp spurgte om en simpel ting, og du skal hellere ikke påstå at du har eller tror på der findes et 100hz ægte tv, de alle sammen er manuhz ergo 50/60hz.
Af kronholm
wazer skrev:
kronholm skrev:

Du behøver ikke at spille smart møghvalp spurgte om en simpel ting, og du skal hellere ikke påstå at du har eller tror på der findes et 100hz ægte tv, de alle sammen er manuhz ergo 50/60hz.
Du bør nok spørge på arto istedet. De ved en del om elektronik. O_O

Ps jeg sætter lige mit pana plasma ned på 50hz flimmer, nu du siger 100hz ikke findes.
Senest rettet af kronholm 20 jul 2013, 10:30, rettet i alt 1 gang.
Af wazer
Mess skrev:Selvfølgelig kan man få et TV med et 100Hz panel.

Du må meget gerne finde et panel med 100hz til mig fordi så skifter jeg da bare mine 3xbenq benq xl2410t pc monitore der køre 120hz delt på skærmen 60hz-60hz til det 100hz skærm du mener findes i butikkerne i den størrelse ordning.
Brugeravatar
Af michelskovbo
wazer skrev:

Du må meget gerne finde et panel med 100hz til mig fordi så skifter jeg da bare mine 3xbenq benq xl2410t pc monitore der køre 120hz delt på skærmen 60hz-60hz til det 100hz skærm du mener findes i butikkerne i den størrelse ordning.
Med den indstilling du fører her, tror jeg ikke du skal forvente så meget hjælp. Desværre.
Af wazer
Mess skrev:
wazer skrev:

Med den indstilling du fører her, tror jeg ikke du skal forvente så meget hjælp. Desværre.

med den indstilling, hold nu kæft og kom til sagen og lad værd med at tro du rent faktisk ved en kæft om emnet sådan nogen typer som jer der ikke fatter en skid og bare tror de ved alt fordi de får læst en random nyhed så er i lige pludselig "gods".

Hvis du rent faktisk vidste lidt ville du være lige glad også bare give mig den information du ikke har, men næh du, du hænger i bremsen og tror du kan hive dem hjem med dit intetviden og spille passiv smart nu. Du er læst. Mest pinglige er du arbejder i sony centeret i Odense, er det sådan du laver dine salg? "Det er ægte 100hz panel"

og til kronholm klaphat du var lige så stor idiot i spillene, utrolig du ikke er blevet voksen endnu.
Senest rettet af wazer 20 jul 2013, 11:05, rettet i alt 1 gang.
Af kronholm
med den indstilling, hold nu kæft og kom til sagen og lad værd med at tro du rent faktisk ved en kæft om emnet sådan nogen typer som jer der ikke fatter en skid og bare tror de ved alt fordi de får læst en random nyhed så er i lige pludselig "gods".

Hvis du rent faktisk vidste lidt ville du være lige glad også bare give mig den information du ikke har, men næh du, du hænger i bremsen og tror du kan hive dem hjem med dit intetviden og spille passiv smart nu. Du er læst.

og til kronholm klaphat du var lige så stor idiot i spillene, utrolig du ikke er blevet voksen endnu.[/quote]

Godt at høre du har fået dig et liv nu du kun har 3 skærme at spille på. :D ps har sat mit tv på 100hz igen. Det kan jeg bedst holde ud at se på, selv om det ikke findes.
Af wazer
kronholm skrev:med den indstilling, hold nu kæft og kom til sagen og lad værd med at tro du rent faktisk ved en kæft om emnet sådan nogen typer som jer der ikke fatter en skid og bare tror de ved alt fordi de får læst en random nyhed så er i lige pludselig "gods".

Hvis du rent faktisk vidste lidt ville du være lige glad også bare give mig den information du ikke har, men næh du, du hænger i bremsen og tror du kan hive dem hjem med dit intetviden og spille passiv smart nu. Du er læst.

og til kronholm klaphat du var lige så stor idiot i spillene, utrolig du ikke er blevet voksen endnu.

Godt at høre du har fået dig et liv nu du kun har 3 skærme at spille på. :D ps har sat mit tv på 100hz igen. Det kan jeg bedst holde ud at se på, selv om det ikke findes.

Det kaldes eyefinity, du sidder og prædiker om et liv men alligevel sidder du på et hifi forum og har næsten 400 kommentarer? oh my god.
Af kronholm
wazer skrev:
kronholm skrev:med den indstilling, hold nu kæft og kom til sagen og lad værd med at tro du rent faktisk ved en kæft om emnet sådan nogen typer som jer der ikke fatter en skid og bare tror de ved alt fordi de får læst en random nyhed så er i lige pludselig "gods".

Det kaldes eyefinity, du sidder og prædiker om et liv men alligevel sidder du på et hifi forum og har næsten 400 kommentarer? oh my god.[/quote]

Ja netop. Men beware, jeg vinder diskussionen nu:

Dinmor!