Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aza
Hejsa

Jeg har anskaffet mig, som overskiften referere til, en Sharp LC37XD1E.

Har et spørgsmål jeg ikke selv har kunne finde ud af...

Er det ikke muligt under 'Station List' at rename ens EXT1, EXT2, EXT3, EXT4, EXT5 og EXT6? For har tilkoblet 4 enheder (xbox, xbox360, DVD, computer) og jeg kan aldrig huske hvad der er hvad, når jeg tænder den enkelte enhed... Ved man kan på Deres 'ældrere' modeller (setup - Input Label), men kan det være rigtig at man ikke længere kan på Deres nye serie??

Håber der er en der vil beskriver om man kan og evt. hvordan man gør :)
Af wc-kenno
Godmorgen

Jeg har samme model bare i 42". Jeg har siddet og rodet lidt med det uden held, så kan desværre ikke hjælpe, men det ville da være smart hvis man kunne. Især når man kunne på deres ældre modeller.

Har du pløjet manualen igennem??
Af aza
Ja synes jeg har været manualen igennem, har fundet ud af hvordan man ændre navn på dr1, tv2 ovs., men det er ikke muligt via af den rename-funktion at ændre navn på EXT kanaleren. Det kan sagtens være jeg har overset noget eller bare ikke lige har gjort det rigtige når EXT kanaleren skal ændres.

Håber godt nok der er en derude som ved hvordan man gør, hvis det er muligt...
Af Gert13
Har selv et Sharp LC37XD1E, og jeg er ikke faldet over noget navneskift til EXT indgangene nogen steder i menuerne eller i manualen, så jeg tror desværre ikke det er muligt på XD1E. :((
Af aza
Har lige sendt en mail til Sharp for at høre... Vender tilbage med svar, når jeg har fået et :)
Af aza
Glemte lige at skrive da jeg fik en mail, så nu får i den :p

Hej Rene

Der er i følge mine oplysninger desværre ikke mulighed for, at skifte navn på EXT indgangene på XD modellerne.

Torben Busgaard
SHARP Danmark

Som folk allerede har skrevet, så er det hvis ikke muligt :(