Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelU
Nogen der har noget erfaring med dette tv?

Overvejer at købe det, men ville gerne have lidt feedback på modellen, og om der evt. er andet der kan levere det samme både på pris og billede.

Tv'et kan findes på: LE-32R88BD

Har ikke rigtigt kunne finde det andre stedder, og yderligere undrer det mig også lidt at det ikke hedder R86 istedet for R88? Men overvejede om R86 kun fandtes i 23" og 37"..?

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ikke alle Tv'ene er kommet til landet endnu, men de kommer også i andre størrelser.

R88BD lyder som modellen med digital tuner. Om den virker optimalt med det danske sendenet, er jeg ikke klar over.
Af macbane
Det er kun apparater som sælges i Fona Expert 2tal og Hifi klubben, hvori de digitale tunerer er tilpasset det danske digtitale sendenet. Køber du dem hos en internet forhandler, er det parallelimporteret.
Af MikkelU
Nedenstående er en kopi af noget jeg skrev i et andet indlæg her i forumet.
Jeg har ellers lige kontaktet Easyshopping vedr. dette emne, da jeg læste på deres hjemmeside, at det samsung tv jeg kiggede på kunne modtage danske undertekster.

Fik følgende svar på min mail:

Hej Mikkel,

Hele den nye generation fra Samsung kan nu modtage de danske undertekster, dvs. modeller der slutter med 86, 87 og 88.

Med venlig hilsen

Easyshopping.dk