Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har erhvervet dette meget fint TV (dette gælder dog ikke for Smart App platformen). Ud over at det hele er meget buggy og ustabilt er det værste problem at fjernesynet meget ofte (ofte 1-2 gange under streaming af en film) taber netværkforbindelsen og siger "Netværkforbindelses mistet. Tjek dit netværk". Det bruger trådløs mellem en router som ellers har været klippe stabil til andre enheder. Der er fuld signaldækning.

Er der nogen kendte problemer på Samsung fjernsyn med trådløs forbindelse som tabes løbende? Det er ikke forkert bånd osv. da jeg stort set ikke har andre trådløse netværk i nærheden.

Ser frem til input da dette er ved at være en lidt trist oplevelse (generelt på smartdelen som mere eller mindre er ubrugelig men især dette med netværket).

NB: Jeg bruger bl.a. PLEX hvor problemet er udpræget. Er der kendte problemer med dette som i kender til?

Mvh
Anders
Senest rettet af anderskj 01 jun 2013, 22:52, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mangler der lidt tekst? Hvad er det der sker 1-2 gange pr. film?
Af anderskj
Torben Rasmussen skrev:Mangler der lidt tekst? Hvad er det der sker 1-2 gange pr. film?
Indlæg rettet. Det handler om at den mister netværksforbindelsen. 4-5 gange er der efter sket at fjernsynet bare "slukker" efter dette.
Jeg oplever samme problem på mit spritnye serie 6 TV.
Har en mistanke om at problemet kan undgåes ved IKKE at logge på min samsung account (har netop slået automatisk login fra og set 30 minutters uafbrudt netflix uden at blive smidt af).
Er der andre der har oplevet dette problem?