Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af khlassen
KeldF skrev:Hej Kristian. Jeg har hørt fra en udvikler af appen. De siger at det virker hvis man ikke er logget på med andre ting. Pc, iPhone osv. Jeg kan ikke tjekke det nu - kan du?? Mvh Keld
Jeg er ret sikker på at jeg ikke har været logget på andre ting. Prøver tit når jeg står I menuen om app'en nu ikke vil starte.

Det ville nu også være smart hvis de kom med en fejlbesked i stedet for sort skærm.

Mvh. Kristian
Af khlassen
khlassen skrev:
KeldF skrev:Hej Kristian. Jeg har hørt fra en udvikler af appen. De siger at det virker hvis man ikke er logget på med andre ting. Pc, iPhone osv. Jeg kan ikke tjekke det nu - kan du?? Mvh Keld
Jeg er ret sikker på at jeg ikke har været logget på andre ting. Prøver tit når jeg står I menuen om app'en nu ikke vil starte.
Og lige en krølle til det her, så er jeg jo ikke engang kommet til et sted hvor jeg kan logge ind når jeg starter app'en. Altså har jeg aldrig logget på med app'en.

Mvh. Kristian
Af khlassen
Så Keld, nu virker det for mig. Jeg kunne logge på i morges.

Mvh. Kristian
Af KeldF
Det lyder godt. Jeg har også fået en mail fra Eurosport Player om at det skulle være fikset. Det hjalp at råbe op. Jeg er ikke hjemme lige nu - men det virker mok også hjemme hos mig. Gid Tour. Mvh Keld