Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg overvejer at anskaffe mig en Harmony Touch, da jeg synes 3-4 fjernbetjeninger ikke pynter helt vildt :)

Men er der nogen der har erfaringer med den og et Panasonic TV? Man skal jo holde tænd-knappen inde i nogle sekunder før TV'et tænder (ikke nok bare at trykke én gang). Kan Harmony sende sådanne kommandoer?

Har læst anmeldelsen herinde fra Torben, og det ser jo umiddelbart fint ud. Er der nogen der ved om den er blevet opdateret siden anmeldelsen så nogle af kritikpunkterne er forbedret?
Hej
Nu har jeg ikke en touch, men en Harmony One+, og det er et af de bedste køb jeg har gjort.
Logitech opdaterer løbende produkter i deres database, og alle normale kommandoer ligger i databasen, så ja den vil givet vis også kunne finde ud af at holde tænd knappen nede.
En anden feature i Harmony serien er at man manuelt kan forlænge sende kommandoer og pauser i mellem kommandoerne man sender. Det kan være en fordel, hvis man tænder for mange komponenter på en gang i din aktivitet, eller man oplever at den ikke får alle komponenter med. Alt sammen vældigt godt forklaret i opsætningen.
Al opsætning foregår på din PC og på dansk, og er super nemt.

Jeg har svært ved at få armene ned og jeg er ikke Logitech sælger :)

Man skal dog være opmærksom på at sendefrekvensen tager lidt tid når du tænder alle komponenter på en gang, og man skal sørge for at holde fjernbetjeningen rette mod dine enheder mens den sender, ellers kan den misse en af dem.
Tv, anlæg, spillekonsol eller hvad man nu har, skal stå sådan rimeligt samlet.