Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Er der nogen der har haft held med at få Eurosport Player App'en til Samsung Smart TV til at virke? Det eneste der sker når jeg åbner den er at jeg ser en load'e cirkel som hurtigt forsvinder og så er der bare sort skærm. Og så sker der ikke mere.

For noget tid siden prøvede jeg app'en og der startede den fint op og kørte nogle demo videoer.

Forresten så er TV modellen ES8005.

Mvh. Kristian
Hej kristian og alle

Jeg har nøjagtigt samme problem - samme beskrivelse. App'en kører fint på Iphone og Ipad - men det hele går i sort på Smart TV. Det hedder SAMUE40F6515 (Samsung klasse 6) fra maj 2013.

ER der nogen der kan hjælpe - jeg har skrevet til Eurosportplayer support i England men har ikke fået svar endnu.

MVH

Keld
KeldF skrev: Ja jeg har i hvertfald prøvet alle de "klassiske" trick - slettet det hele - slukket og ventet 10 minutter, download fra begyndelsen osv. osv.
Det samme her. Kan heller ikke se hvad der skulle være så problematisk ved den app. Netflix og HBO Nordic fungere uden problemer.

Jb3112 hvilken version er din Eurosport app? Jeg kan huske at første gang den ikke virkede for mig var efter den blev opdateret.

Mvh. Kristian
KeldF skrev:Ja nu er vi måske på vej mod noget ift. opdatering for jeg kan se at Samsung og Eurosport har en pressemeddelelse d. 26. juni om noget nyudvikling.

http://digitalt.tv/eurosport-player-pa- ... -smart-tv/

ER det her problemerne starter??
Det er ikke til at sige. Jeg så problemet i lørdags da Tour de France starter, men har ikke haft startet app'en de to sidste uger.

Jeg har forøvrigt fået svar på min forespørgsel fra Eurosport, hvor de venligt spørger om jeg har prøvet at afinstallere og installere app'en igen. Skrev tilbage at det havde jeg og om de kunne svare på om der var nogle kendte problemer på Samsung app'en. Regner nu ikke med at har tænkt sig at svare på den.

For mig kan jeg godt leve med at der en fejl på app'en bare jeg ved den bliver fikset. Keld, nu kan jeg høre at du også har problemer så vi er nok ikke de eneste.

Mvh. Kristian
Af KeldF
Hej

Jeg har fået svar fra Samsung - de siger vi skal opdatere TV'ets Software til seneste version - der er kommet en ny software 3. juli. Jeg er ikke i nærheden af mit fjernsyn lige nu - men er det mandag - så mere følger.

MVH
Keld
Af KeldF
Desværre - jeg opdaterede software-versionen til 1.005.1 - udgivet 3. juli.
Samsung support har foreslået at jeg skal gøre det via en USB-Nøgle - hvilket jeg ikke helt forstår - men tilsyneladende er den fuinktion ikke tilgængelig på TV'et heller.

Hmmmmm

Keld
Af KeldF
Hvad med Kristian - har du fundet ud af noget - nu er Touren jo snart halvvejs.
Af khlassen
KeldF skrev:Hvad med Kristian - har du fundet ud af noget - nu er Touren jo snart halvvejs.
Næ, og ja Touren er vel snart overstået. Har indtil videre sat min laptop til fjernsynet og kan se det på den måde, men det er ikke helt optimalt.

Jeg mener min version af playeren er 1.006, ligesom den Jb3112 bruger. Hans virker men mit virker ikke.

En sidebemærkning til at se på laptop. Der kan jeg se at hvis jeg bruger eurosportplayer.co.uk fremfor eurosportplayer.dk så streamer den med 2,5 MB/s i stedet for 1,8 MB/s. Lidt ufint at vi får en noget ringere kvalitet på den danske udgave.

Mvh. Kristian
Af KeldF
Det virker fint på ipad, PC og Iphone og de skriver sådan her i en fælles pressemeddelelse Eurosport Player. Not working - det er bare ikke i orden

“Eurosport has been delivering innovative programming for many years; ensuring sports fans get the best live sports experience possible. We are very proud to be able to bring our services onto Samsung Smart TV and look forward to introducing viewers to a more dynamic and engaging viewing experience,” udtaler Arnaud Maillard, Eurosport’s Chef for Internet & New Media.

Læs artiklen: http://digitalt.tv/eurosport-player-pa- ... z2YUB4nQUj
Af KeldF
Hej Kristian. Jeg har hørt fra en udvikler af appen. De siger at det virker hvis man ikke er logget på med andre ting. Pc, iPhone osv. Jeg kan ikke tjekke det nu - kan du?? Mvh Keld