Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

mit fine Panasonic VT50E10 - og Panasoonic bluray system sc-bt200 har desværre forladt hjemmet...:( - sandsynligvis glæder det en litausisk famile nu - sammen med de Mac-'putere de tog med :( :( :( det er jo ærgerligt - men på anden side giver det jo mulighed for en opdatering....

Vi har igennem de sidste 2 år konstateret - at vi nok ikke udnytter biodelen optimalt (vi ser nu mest DR-K og DR-2).. Vi er ikke super-entusiaster mht. de fineste nuancer - men derfor må det jo gerne være både godt og pænt :)

Så hvor går man lige hen når man skal have et nyt PLASMA-tv ... og et 2..1 surround sound system - og samtidigt hader at sidde med en hulens bunke grimme plastik fjernbetjeninger ...

B&O er det oplagte svar - men øhh - det er økonomien ikke lige til....

Det varer jo nok også for længe inden Apple kommer med den rigtige løsning...

Er det en farbar vej at kombinere et Harman Kardon 370BDS med et nyt Panasonic VT plasma - eller skal "go Korean" ?

Vil en ikke Feinschmecker (som mig..) kunne se mærkbar forskel på Panasonic 2012 og 2013 modellerne ?
Senest rettet af stengård 30 jun 2013, 22:01, rettet i alt 1 gang.
stengård skrev:Hvor går man lige hen, når man skal have et nyt PLASMA-tv ... og et 2..1 surround sound system - og samtidigt hader at sidde med en hulens bunke grimme plastik fjernbetjeninger?
Der findes masser af universalfjernbetjeninger på markedet. Så det "problem" er til at overse.

Det er såmænd "blot" et spørgsmål om at vælge den plasmaskærm, som du mener imødekommer jeres behov bedst muligt og så ellers parre den med en fjernbetjening fra eksempelvis Logitech.

stengård skrev:Er det en farbar vej at kombinere et Harman Kardon 370BDS med et nyt Panasonic VT plasma - eller skal "go Korean" ?
Ud fra hvilke betragtninger skulle det ene være mere "farbart" end det andet?

stengård skrev:Vil en ikke Feinschmecker (som mig..) kunne se mærkbar forskel på Panasonic 2012 og 2013 modellerne ?
Absolut..... nej!
Her i huset rider vi ikke den dag vi sadler. ..så jeg har stadigt ikke købt et fjernsyn - til erstatning for panaplasmaen... Men i dag skulle det være - og webhallen havde et 50" Panasonic p50VT60y til 12739,- DET lød billigt :) tænke-tænke-beslutte på 1 time... Men øv ..
http://www.webhallen.com/dk-da/forbruge ... x-p50vt60y. Der er ikke flere (hvis de overhovedet var der)...

Nu tror jeg sgu jeg venter til efter sommerferien - der plejer priserne jo at falde.. Selvom Samsung har taget forskud på glæder e på 8serien allerede.. ( det er jo også en interessant mulighed)

God Ferie til alle :)
Priserne på tv falder heeeeelt vildt lige nu. Jeg fik f.eks et Panasonic 50X60 til 2999,-, og det 47 " LG, jeg købte hos Fona for 10 dage siden er lige faldet med 1000,-...
Hvis I ikke er så kritiske, så tror jeg X60eren vil opfylde jeres krav til billed-kvalitet, men den mangler selvfølgelig 3D og andre "smarte" funktioner...