Log ind med sociale netværk
26 jun 2013, 15:22
PeterD skrev:Spørgsmålet er om du skal købe et Samsung i stedet?Jeg vil nu foreslå et Lucky Goldstar TV, det er bare godt
26 jun 2013, 16:58
projekter + dvd/blu-ray optager (bare mit bud
) - så du kan trække tv-programmer via den
27 jun 2013, 11:31
Tak for svarene
Jeg havde håbet på at der var noget på dansk.
Samsung er ikke noget for mig, der skal være passiv 3D
Jeg har også kigget på LG, men fandt dette panasonic tv, og ville bare høre om det var pengene værd.
Projektor er ikke en mulighed sådan som jeg bor.

Jeg havde håbet på at der var noget på dansk.
Samsung er ikke noget for mig, der skal være passiv 3D
Jeg har også kigget på LG, men fandt dette panasonic tv, og ville bare høre om det var pengene værd.
Projektor er ikke en mulighed sådan som jeg bor.
28 jun 2013, 00:03
passiv 3d er ikke en dyt værd simpelthen for ringe . hvis du virkelig vil have god 3d så skal du op i de gode plasma , kender rigtig mange der har fortrudt det tv de har købt simpelthen fordi de føler sig snydt over det 3d som det levere , man bliver hurtigt træt af og sidde med briller på , hvis jeg var dig så ville jeg istedet gå efter det bedste billed 2d som du har råd til producenter lever højt og flot på folk som betaler i dyredomme for at for 3d de fleste mister hurtigt interessen når de finder ud af hvor dårligt det egentligt er medmindre de får dig et godt plasma aktiv 3d tv , led kan også levere udemærket hvis du er millionær , men det er op til dig nu er du ihvertfald advaret 
28 jun 2013, 09:38
det er både et godt og et skidt køb AF23 - det kommer an på hvordan man kigger på det 
godt fordi det er et bedre tv end et til 5000kr (ikke meget bedre med bedre) - skidt fordi det tv bliver helt (sådan helt-helt) 'out of date' lige om max 18mdr. - og så har du tabt så godt som hele beløbet på det...- for du får ikke flade 25øre for det om 1,5år...
hvis du har plander om at 'leve' med det samme tv de kommende 4-5år - så er det et ok godt køb - ellers nej...(det er så - som altid kun MIN mening
)
godt fordi det er et bedre tv end et til 5000kr (ikke meget bedre med bedre) - skidt fordi det tv bliver helt (sådan helt-helt) 'out of date' lige om max 18mdr. - og så har du tabt så godt som hele beløbet på det...- for du får ikke flade 25øre for det om 1,5år...
hvis du har plander om at 'leve' med det samme tv de kommende 4-5år - så er det et ok godt køb - ellers nej...(det er så - som altid kun MIN mening
30 jun 2013, 11:36
Jeg takker for jeres input.
Jeg vil undersøge lidt mere om de forskellige ting i er kommet med, før jeg beslutter mig.
Jeg vil undersøge lidt mere om de forskellige ting i er kommet med, før jeg beslutter mig.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto