Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har ikke så meget styr på alt det her Smart Tv og Apps, så derfor spørger jeg lige herinde.

kan jeg vise f.eks www.twitch.tv eller andre former for streams/video fra min PC over på mit LG tv? jeg har tilslutte både PC og TV til mit netværk, men ellers er de ikke tilsluttet op imod hinanden med HDMI eller noget.

Er der nogle apps eller funktioner i LG smart Tv der gør at man bare kan sende det man ser på sin PC over på sin TV skærm?
Brugeravatar
Af DICKHILL
Nu er jeg heller ikke selv inde i alt det hersens Smart TV osv., da jeg selv kun lige har fået et Samsung F8005 og kommer fra en gammelt LG et eller andet fra 2010..

Men har dit TV ikke webbrowser, siden det kan være på internettet?

Om ikke andet, så kunne det måske hjælpe hvis du skrev hvilket TV du sad med.. (:
Der er en mulighed for WiDi på nogle skærme.

Det betyder at hvis din maskine har et Intel Wireless kort med WiDi support (WirelessDisplay) , så kan du med software fra Intel smide billede over på dit LG tv.

Jeg mener dog ikke alle LG modeller understøtter WiDi som standard, og det kræver i hvert fald en 2013 model og nok også en dyrere model for at det er understøttet.

Ellers er mulighederne der ikke. du kan kun smide DLNA informationer over til dit TV, og det kan foregå via din PC, hvor du vælger hvor medie skal afspilles. men det er ikke alt som du kan dette med.