Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChristianJ
Hej Ekspertere.

Jeg har et spørgsmål vedr. disse 2 skærme oppe over hvad er forskelle andet end 100CMR <-> 400CMR og designet.

5505 koster 2000 kr mindre så jeg ved ikke rigtig om det er det vær.

det er mine forældre som skal have så det så alt sådan noget smart-tv haløj bruger de ikke.

de har 2.5 meter fra sofan til skærmen så det skal nok være en rimelig god kvalitet før det bliver pænt at se på.

håber i kan hjælpe.

P.s det skal være LED da de gamle ikke kan finde ud af at slukke fjernsynet ;)
Af jesper larsen
Hej.
Jeg købte et ue46f5005 til en veninde sidste weekend, og må sige jeg er positivt overrasket over det. Rigtig pænt billed, når man altså først har stillet lidt på indstillingerne, og det klare hurtige bevægelser rigtig flot, har set 2 fodboldkampe fra FIFA Confederations Cupen, og en del tennisikampe fra wimbledon på det, og der var ingen problemer. Faktisk også et rigtig pænt tv, hvis man lige ser bort far foden. Eneste minus jeg har indtil videre, er faktisk lyden, ik super duper, men er vel hvad man kan forvente at en tynd fladskærm.

Grunden til jeg nævner den model, som faktisk er under dem du nævner, er at hvis de alligevel ik skal bruge 3d, smarttv osv som den ik har, så er den model faktisk den samme som 5505, bare til meget billiger penge. Fik det til 3.899kr for 46" i bilka.

Hilsen Jesper
Af jesper larsen
ahh undskyld, tog mig lige sammen og tjekkede om prisen stadig var den samme, og kan se den er steget til 4.444kr,- nu. Men stadig en del billiger end den anden model.