Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af celkjer
Hejsa er ny på denne side. Kunne ikke umiddelbart finde andet om dette (også rimelig specifikke emne) so here goes:

Mit fjernsyn er gået i stykker, og da det ikke kunne betale sig at reparere det har forsikringen tilbudt mig nogle penge eller et nyt fjernsyn, da en helt tilsvarende model ikke ville kunne svare sig at fremskaffe.

Mit hidtige fjernsyn er et Philips 42PFL4506H/12 og det skal siges jeg har været godt tilfreds med dette.
De har så tilbudt mig et Philips 42PFL4047T istedet som jeg skal betale lidt ekstra for, grundet selvrisikoen.

Jeg vil ikke ligefrem kalde mig ekspert udi specifikationerne, så spørgsmålet er om jeg kan stille mig tilfreds med nævnte valgmulighed eller det bedre kan svare sig at kigge efter et helt andet fjernsyn?

Mvh
Christian E. Petersen
Af jones31
celkjer skrev:Hejsa er ny på denne side. Kunne ikke umiddelbart finde andet om dette (også rimelig specifikke emne) so here goes:

Mit fjernsyn er gået i stykker, og da det ikke kunne betale sig at reparere det har forsikringen tilbudt mig nogle penge eller et nyt fjernsyn, da en helt tilsvarende model ikke ville kunne svare sig at fremskaffe.

Mit hidtige fjernsyn er et Philips 42PFL4506H/12 og det skal siges jeg har været godt tilfreds med dette.
De har så tilbudt mig et Philips 42PFL4047T istedet som jeg skal betale lidt ekstra for, grundet selvrisikoen.

Jeg vil ikke ligefrem kalde mig ekspert udi specifikationerne, så spørgsmålet er om jeg kan stille mig tilfreds med nævnte valgmulighed eller det bedre kan svare sig at kigge efter et helt andet fjernsyn?

Mvh
Christian E. Petersen

Det er et bedre fjernsyn, men en 2012 model. Så der burde de op sig lidt. Den nye hedder 4208.
Af kaspergb
Det er et meget bedre tv du er blevet tilbudt, selvom det er sidste års model.
Den har bedre billede en den nye model 42pfl4208 som jones31 og skrev, hvor meget mere skal du give og hvor skal du købe den henne?