Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Triblepack
Hej
Jeg købte mit Samsung PS51D555 hos Fona den 31.05.2012 til 4.999,- og fra en skala fra 0 - 10 hvor 10 er bedst har jeg givet 8
Men den 27.12.2012 kom der en fejl i form af en tynd vandret sort streg over hele skærmen :((
Den er blevet afhentet og EC er nu i gang med at udskifte PDP panelet, så det bliver dejligt at få det hjem igen.(så nu ser vi)
Jeg har ikke oplevet nogen form for summen, og heller ikke familie/venner.(godt nok)
Film bliver ikke streamet via ethernet da det lagger, så bruger kun USB devices.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er dit emne havnet det rigtige sted? Du har postet under brugeranmeldelser, men overskriften og indholdet passer ikke rigtigt ind her..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har ryddet op i denne tråd. Hvis man ikke har andet at byde på end spydige kommentarer, så hold nallerne fra keyboardet eller find et andet forum at skrive i.
Af PeterD
Ærgeligt...

Vælg noget andet end koreansk næste gang..

F.eks. en Panasonic Plasma. Deres skærme har et godt billede..
Af jones31
PeterD skrev:Ærgeligt...

argh nu er samsungs plasma skærme ikke helt af vejen.
Af PeterD
Tja..

Manden har problemer med elektronikken.

Hvis jeg havde en Ferrari og den var på værksted hele tiden, ville jeg
da købe noget andet....også selvom den kører som en drøm
Af Supergris
Jeg kender skam også til flere Panasonic skærme, der er blevet byttet i garantiperioden. Du må snart få taget de skyklapper af PeterD, ikke at jeg er Samsung fan, overhovedet... :)
Brugeravatar
Af edinger
kronholm skrev:Der lugter slemt af indavl, hver gang du kommenterer PeterD.
Supergris skrev:Du må snart få taget de skyklapper af, PeterD.
+1
Af kronholm
PeterD skrev:Man går vel ikke tilbage til en fuser....eller vent....Gør man det? ::l
Hvis du har en kæreste/kone, så gør man åbenbart.

Fik du ikke nok sidste gang flatpanels slettede dit mundlort i den her tråd?
Af Sjavse
PeterD skrev:Ærgeligt...

Intet mindre end en fuldstændig idiotisk kommentar du endnu engang kommer med der.

Har du en procentvis forskel i antallet af Panasonic og LG skærme der kommer til reparation? Eller for den sags skyld Samsung skærme??
Hvis ikke, så stop dit pladder som stort set aldrig fører nogen vegne eller hjælper de stakkels mennesker som spørger om hjælp herinde.

Du er virkelig kilden til dårlig stemning herinde, som ærligtalt kun er blevet værre efter du er komme herind, og absolut SKAL starte en Panasonic/Samsung diskussion i hver eneste tråd du besvarer.