Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars Z
Hej, ny bruger her så NooB alert. :o

Jeg har lige købt et 47ln540v til erstatning for mit gamle Zepto(husker nogen dem?).
Installeringen gik fint og der er udemærket billede på det, jeg stiller ikke så høje krav.

Jeg har Yousee kabeltv og parabol tilsluttet.
Som det er lige nu er det sindsygt besværligt at skifte kanaler når man vil hoppe mellem kabeltv og satelit(det kræver mange tryk på remoten). Jeg havde håbet at man kunne samle dem alle i en favorit gruppe og dermed have alle samlet et sted.
Nogen der ved hvordan man gør det og om det overhovedet er muligt.??

Brugervejledningen er en direkte joke til sådan et tv. Jeg fatter ikke det er lovligt at sælge noget idag hvor man får en tynd folder med der beskriver opstillingen af tvét og så kan man selv gætte sig til resten. (og så gammel er jeg altså heller ikke :s ).

På forhånd mange tak for alle svar.
Lars
RockMedØerne skrev:Man kan altid hente en komplet brugermanual på producentens hjemmeside, er derfor de sparer på papiret og sender en med tv'et :) Her er den manualen i PDF format, hentet fra LG's hjemmeside :)

http://www.lg.com/lgecs.downloadFile.ld ... &TC=DwnCmd

Ja, bare det var så nemt. Men det er lige netop den manual der er med fjernsynet.
Der er ikke et ord om sagen, så jeg er stadig på bar bund.

Mvh Lars
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror ikke jeg har set et TV hvor du uden videre kan blande kanaler fra forskellige tunere i programlisten.
Af lgowner
Torben Rasmussen skrev:Jeg tror ikke jeg har set et TV hvor du uden videre kan blande kanaler fra forskellige tunere i programlisten.
LG tv kan godt blande programlisten i ens favorit liste. Den indikerer bare udfra kanalen om den ligger på parabol/DVBT eller er audio-only.

måske er det så også kun, når man bruger min løsning med software på pc'n det er muligt. jeg har ihvertfald haft det en overgang, da DVBS2 kanaler var 600+ og total uoverskuelig, så jeg mixede DVBT og DVBS2 i en favorit liste. mener ikke EPG var korrekt.
EPG er dog løst når man bruger min fremgangs metode på skærmen.