Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cbovergaard
Hej

Kan nogen med erfaring forklare mig, om det virkelig kan passe, at B&O forhandlere er de eneste, der kan opdatere til nyeste firmware og integrere med AppleTV? Det forekommer mig tåbeligt, at der ligefrem skal en mand ud for at gøre det, når nu jeg sagtens selv ville kunne, såfremt jeg blot har softwaren/midlerne til det.

Jeg har modtaget en pris på kr. 1700,- for opdatering til nyeste firmware, PUC og digitalmodul samt IR-sendedioden til AppleTV. Er det ok? Kan det gøres på anden vis?

Jeg savner her blot lidt brugbar information omkring ovenstående.

På forhånd mange tak.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
Du skal ha en mand id til opdateringen og for at lægge ir koder i tv'et. Men jeg vil sige jeg er super glad for jeg selv fik ir koder til vores Apple tv det hele virker bare så lækkert og integreret. Så få du bare det. Men måske du kan forhandle prisen. Det gjorde jeg dog iforbindelse med køb af beolab 12-2 baghøjtallere

Du kan selv opdaterer DVB-HD modulet. Søg om dette på Google og du bliver ledt til en side på B&O hjemmeside. Og det er her du vil opleve ændringer og hurtigere kanal skift. Det er ikke i opdateringen af selve tvet
Af noxity
B&O er selv klar over problemet. For i takt med at den generelle befolkning bliver mere og mere trykke ved elektronik, så følger der automatisk en forventning om at man selv kan opdatere sine produkter. Derfor er alle nye TV også udstyret med denne mulighed. Beoplay V1 var den første, og Beovision 11 den anden. Der er ingen grund til at tro dette ændrer sig i fremtidige produkter.