Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
esbenc skrev:Ja det er vel hvad den tilsvarende 2012 model koster fra ny.
nu er i ikke helt fair.

en ny 46ES8005 koster stadig 10.900 med fragt, så de 8500 +fragt, giver jo 2000 i besparelse på en 2 år gammel model og så er der jo stadig 5 måneders reklamationsret (desværre ikke garanti).
Af Foley
De priser der henvises til er så også fra leverandører som ikke har varen på lager.

Jeg synes selv min pris er ganske fair, men hvis der er nogen som er friske på en meget hurtig handel, kan vi måske finde ud af noget.
Af Foley
hbo nu nedsat til 7.000,-
Af Nauticay
beklager og måtte sige det... men årets model er ned i 9999,- nu. så jeg tvivler på du får solgt den for 8500,-. og ja, det er bittert og ha tabt så mange penge på den tid, men sådan er branchen blevet.
Hvis jeg var dig, vil jeg beholde den (hvis du er fornøyet med den), men skal den sælges er det prisen som afgjøre hvor længe du sidder med den.
Pris forskellen mellom din og årets model er for lille + reklamasjonen snart er gået ud at jeg tror det bliver vanskelig og få solgt den til den pris.
Af Foley
Nu er prisen jo ikke længere 8500,- men derimod 7.000,- så man sparer da trods alt stadig 3.000,-