Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten Rask
Hej allesammen,

Jeg købte den 07-06-13 et Sony KDL55W905A, da jeg ledte efter et nyt TV, og uheldigvis havde ødelagt min telefon en uges tid før. Sony kører en kampagne hvor man får en Xperia Z mobil med i sit køb, men man skal indsende nogle dokumenter til Frankrig først.

Jeg ville så høre, om der er andre der har gjort det samme, og har fået noget ud af det indtil videre? Dokumenterne blev sendt samme dag som A-brev til Frankrig, men jeg har endnu ikke modtaget nogen bekræftelse på at de har modtaget dem i Frankrig.
Morten Rask skrev:Hej allesammen,

Jeg købte den 07-06-13 et Sony KDL55W905A, da jeg ledte efter et nyt TV, og uheldigvis havde ødelagt min telefon en uges tid før. Sony kører en kampagne hvor man får en Xperia Z mobil med i sit køb, men man skal indsende nogle dokumenter til Frankrig først.

Jeg ville så høre, om der er andre der har gjort det samme, og har fået noget ud af det indtil videre? Dokumenterne blev sendt samme dag som A-brev til Frankrig, men jeg har endnu ikke modtaget nogen bekræftelse på at de har modtaget dem i Frankrig.
Der kan gå helt op til 3-4 uger, og har du husket at sende den labels med stregkode der var på siden af tv kassen med,og der er også et ark/papir i kassen med kode som skal med.
Bent odense skrev:
Morten Rask skrev:Hej allesammen,

Der kan gå helt op til 3-4 uger, og har du husket at sende den labels med stregkode der var på siden af tv kassen med,og der er også et ark/papir i kassen med kode som skal med.
3-4 uger før de modtager brevet og bekræfter via mail? Jeg vil bare vide om de har modtaget det i det mindste.

Det hele er sendt med, de ordnede det for mig i Sony centeret da jeg købte det.
Af THM
Sikke omstændige sonys kampagner er...
De håber nok folk gir op så de sparer den tlf.
Man burde naturligvis bare få den med ved købet uden noget bøvl
THM skrev:Sikke omstændige sonys kampagner er...
De håber nok folk gir op så de sparer den tlf.
Man burde naturligvis bare få den med ved købet uden noget bøvl
Uanset hvor dem der måtte have den kampagne så skal det den bøvlet/luske vej ned til Frankrig.
Af Morten Rask
Ja, det virker lidt kringlet.

Via min indløsningskode burde jeg kunne se når de har modtaget brevet, men fortsat intet nyt, trods det er 9 dage siden det blev sendt.
Jeg gætter på de har MEGET travlt med at få ordnet disse papirer dernede, og der vil være en hvis ventetid indtil de får kørt disse papirer manuelt ind og får sendt noget bekræftelse på dem.

Så tålmodighed er en dyd i dette tilfælde.