12 jun 2013, 22:20

Ja Onkyo'en er fuldt på højde med de 2 andre efter min mening, men det med lyd er meget subjektivt, så alle ka ha forskellig mening om den sag - du ska jo gå efter hva der lyder bedst i dine ører   Tænkte nok at det var Airplay der fik dig til at kredse lidt om de 2 andre receivere, men da du har mulighed for at få det alligevel, behøver det jo ikke være det der bremser dig
 Tænkte nok at det var Airplay der fik dig til at kredse lidt om de 2 andre receivere, men da du har mulighed for at få det alligevel, behøver det jo ikke være det der bremser dig   Er ialtfald Onkyo'en der gir dig mest for pengene - ingen tvivl om den ting set med mine øjne
 Er ialtfald Onkyo'en der gir dig mest for pengene - ingen tvivl om den ting set med mine øjne  

Tænkte nok at det var Airplay der fik dig til at kredse lidt om de 2 andre receivere, men da du har mulighed for at få det alligevel, behøver det jo ikke være det der bremser dig
 Tænkte nok at det var Airplay der fik dig til at kredse lidt om de 2 andre receivere, men da du har mulighed for at få det alligevel, behøver det jo ikke være det der bremser dig   Er ialtfald Onkyo'en der gir dig mest for pengene - ingen tvivl om den ting set med mine øjne
 Er ialtfald Onkyo'en der gir dig mest for pengene - ingen tvivl om den ting set med mine øjne