09 jun 2013, 13:37
Hej flatpanels.
Endnu en "hvilket tv?" skal jeg købe tråd:)
håber det er ok. Har ikke lige overskud til at sidde og kigge hele forummet igennem.
Jeg havde et gammel panasonic plasma som engang var i købsanbefalingen herinde.
Det er dog røget videre.
Så nu er jeg på kig efter noget nyt.
Men plasma er helt uddødt? Jeg gav 4500 for mit plasma dengang, hos cinemagic. og det kørte perfekt, bortset fra en summen engang imellem..
Hvad skal jeg kigge efter? er der nogen på tilbud lige nu som er rigtig gode value for money?
jeg vægter design rimelig højt, måske også lidt på bekostning af billede kvalitet.
dog skal der ikke være skygger efter fodbolden.
TV'et er til et værelse med ca. 3 kigge-afstand. Det skal bruges til alm. tv-zapning og lidt film i ny og næ. intet fancy. Men det må gerne være rigtig pænt..
Forslag tages i mod med kyshånd!
Kan i have en dejlig søndag derude!
Endnu en "hvilket tv?" skal jeg købe tråd:)
håber det er ok. Har ikke lige overskud til at sidde og kigge hele forummet igennem.
Jeg havde et gammel panasonic plasma som engang var i købsanbefalingen herinde.
Det er dog røget videre.
Så nu er jeg på kig efter noget nyt.
Men plasma er helt uddødt? Jeg gav 4500 for mit plasma dengang, hos cinemagic. og det kørte perfekt, bortset fra en summen engang imellem..
Hvad skal jeg kigge efter? er der nogen på tilbud lige nu som er rigtig gode value for money?
jeg vægter design rimelig højt, måske også lidt på bekostning af billede kvalitet.
dog skal der ikke være skygger efter fodbolden.
TV'et er til et værelse med ca. 3 kigge-afstand. Det skal bruges til alm. tv-zapning og lidt film i ny og næ. intet fancy. Men det må gerne være rigtig pænt..
Forslag tages i mod med kyshånd!
Kan i have en dejlig søndag derude!