Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej forum!

Jeg skal have et nyt TV og umiddelbart er jeg kommet frem til disse to som gode muligheder. Jeg ved det er forskellige paneltyper, men de passer mine ønsker.

Philips er pt på tilbud til 7000 kr i elgiganten, og er jo sidste års topmodel Den fik ikke helt så blændende anmeldelser her på siden som Panaen, men var også i en anden klasse så at sige.

Pana har som sagt fået blændende anmeldelser, og står til 6500 kr. Det eneste jg er lidt bekymret for er burn-in, ikke at jeg bruger den til meget konson, men streaming af serier fra pc hist og her.

Philips vinder måske lidt på designet, da den har en smallere ramme. Jeg er ligeglad med smart tv og 3D, der er mest billedet og designet det kommer ud på. Det skal stå i en stue, som er semi lys men tror ikke det bliver noget problem med lysrefleksion, da lyset kommer ind i modsatte hjørne af væggen. der er ca. 3 meter fra sofa til tv.

TAK!
Carl Johann
Pana'en burde ikke give dig problemer? nu siger jeg burde, fordi man med plasma bare skal bruge sin sunde fornuft, og når der ikke er konsol involveret så skal man bare tænker overbjælkerne fra et 16:10 billede.
Hvad er årsagen til at du er nede i en så relativt lille størrelse om 40-42" er? :)

ST60'eren koster under 8000 hos komplett.dk for 50" http://www.komplett.dk/k/kcf.aspx?id=10443 hvis du bruger deres rabatkode? det er et djævels godt køb ;)

Mht Philips' - så, så jeg 7007'eren på en messe. Jeg så den på lidt forskelligt (TV, bluray og spil), og det stod glimrende... så ingen tvivl om at det 8000 serien også er et godt TV.