Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
Har nogen DVD'er stående jeg ved jeg ikke får set.

Sæson 1, 2, 3, 4 og 5 af The Simpsons (er pakket ud, men er aldrig set) samt "The Simpsons Movie". Alle DVD'er er med danske undertekster.

Sæson 1, 2, 3, 4 og 5 af Family Guy. Har set sæson 1-3, men alle DVD'er er som nye. Der er hverken dansk tale eller danske undertekster.

Sæson 1 af American Dad. Som ny og uden dansk tale/tekst.

- Jeg vil helst af med dem samlet og giver derfor en super pris på hele rækken; Alle ca. 35 DVD'er for 350,-

Befinder sig i Århus.
Senest rettet af TheGreatGazoo 10 dec 2013, 17:46, rettet i alt 1 gang.
allo skrev:kunne du finde ud af hvad det vil koste at sende det hele til Kbh?
Jeg tør ikke rigtig sende dem som maxibrev, så prisen bliver Postdanmarks pakketakst; http://www.postdanmark.dk/da/Sider/Quic ... szoneID=48

Med omdeling 86,-
Uden omdeling 70,-
Til døgnpost 60,-

Jeg foretrækker afhentning, men sender gerne mod forudbetaling via bankoverførsel. Men det bliver en stor og skrøbelig pakke, så der vil nok gå noget tid inden jeg kan sende pakken afsted da jeg skal skaffe en god solid kasse etc.
roger that TheGreatGazoo :) - jeg tænkte bare at det kunne være at du havde en pakke der passede til dem (du ved hvordan det er ;) - tit så ligger man lige med noget der kan bruges...)

400kr. vil jeg gerne give for det hele (med omdeling) men...- det kommer til at koste dig alt for meget at shippe pakken og alt det der ssååå...
allo skrev:roger that TheGreatGazoo :) - jeg tænkte bare at det kunne være at du havde en pakke der passede til dem (du ved hvordan det er ;) - tit så ligger man lige med noget der kan bruges...)

400kr. vil jeg gerne give for det hele (med omdeling) men...- det kommer til at koste dig alt for meget at shippe pakken og alt det der ssååå...
Altså prisen for DVDerne inkl. forsendelse med omdeling er jo kun 36,- dyrere end de 400,- du siger du vil give. Jeg kan godt lide runde tal når jeg handler, så vi kan sige 425,- inkl. forsendelse med omdeling.

Ellers kan vi sige 400,- hvis du tilmelder dig døgnpost. Det er gratis og synes personligt det er en super service (selvom jeg betaler for pakke med omdeling kan PostDK jo stadig risikere at dukke op når du ikke er hjemme og nærmeste døgnpost er formentlig tættere på din bolig end det nærmeste posthus - og du kan afhente pakken 24/7).

Jeg har desværre ikke en egnet kasse herhjemme, men jeg vil selvfølgelig finde en hurtigst muligt hvis det bliver aktuelt. Jeg sætter bare selv stor pris på at pakker sendes forsvarligt, så jeg vil hellere sende en velpakket forsendelse lidt senere end at risikere at modtager ikke er 100% tilfreds.
Af TheGreatGazoo
Well, du vender bare tilbage hvis jeg skal skaffe en kasse. Er det de 25,- der skiller os ad? :)
undskyld at jeg først svarer nu - er mest vant til at svare pr. tlf. så... :D

har lige regnet lidt på det og...- det bliver billigere for mig at købe hele 'Family Guy' boksen (troede at de var billigere pr-sæson...- men det er de ikke !:( ) - jeg skal have dem allesammen :) - lige som 'American Dad'

lad mig vende tilbaud senest på torsdag - men mindre at du finder en køber i mellemtiden :)
hej Gazoo

jeg vil gå efter box-sets...- det bliver billigere for mig (ja...- ikke med det samme men...- i sidste ende :D ...- knap 380kr. for 'American Dad' sæson 1-7 og knap 530kr. for 'Family Guy' sæson 1-11 - 'The Simpsons' skal jeg ikke have...- så det kommer til at koste mig små 500kr. for de resterende 8 sæsoner - 2 'Family Guy' og 6 'American Dad' - ok pris :) )

du må undskyld ulejligheden
OK. Men begge serier kører jo stadig, så husk på at priserne på de pt. nyeste sæsoner selvfølgelig falder markant i pris hvis du ikke behøver at eje det hele på én gang/lige nu :)

Du kan få alt mit Family Guy + American Dad (uden Simpsons) for 300 inkl. omdeling.