Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jonasstaehr
Hej,

Jeg har lige købt Panasonic DT60, 55 ". Jeg søger en guide til kalibrering af tv'et, men kan ikke finde en. Så håber I ved hvor jeg finder den?

Andet spørgsmål, jeg havde faktisk tænkt mig at købe Samsungs tv, F8005, men endte med en panasonic DT60, kunne få begge tv til samme pris. Har nogle af jer haft de 2 tv op mod hinanden og kan sige hvad som I synes er bedst?
Af jones31
En måde kan være og bruge biografmode eller cinemamode som det hedder i nogle tv og slå alle kredsløb fra. Plejer og give et nogenlunde billed.

Det er jo 2 gode tv begge 2, men hvorfor endte du så med og tage dt60eren i stedet for?
Af jonasstaehr
Valgte den pga den umiddelbart så bedst ud nede i butikken. Så var der 2 sælgere der anbefalede den også mod samsungen. Men dem kan man vel ikke stole på
Af jones31
jonasstaehr skrev:Valgte den pga den umiddelbart så bedst ud nede i butikken. Så var der 2 sælgere der anbefalede den også mod samsungen. Men dem kan man vel ikke stole på

Ok, synes også panaen er bedst og kan godt lide deres nye menu system, skifter også selv med mit LG tv ud med en Pana i år.