Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg overvejer en 20 eller 22 tommer skærm. Den skal ikke koste en formue, men stadig have et godt billede. Den skal kunne bruges til både spil og kontorbrug.

Jeg overvejer derfor de nævnte skærme fra LG og Samsung. De koster næsten de samme, deres specs er næsten ens (har ikke kunne finde info om input-lag)...
så hvad er forskellen så?

Jeg håber nogen af jer har noget input der kan hjælpe mig til at vælge

:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er indtil flere indlæg om disse skærme i forum og også indlæg hvor brugere har købt LG's modeller først og derefter returneret dem til fordel for Samsungs. Søg lidt i forum først.
Af Marlowe
Hej Yakken,

Jeg havde faktisk allerede kigget flere tråde igennem. Men oftest skriver folk at de er gladere for den ene frem for den anden.. (oftest gladest for Samsung) men ikke helt præcist hvad der afgjorde valget, eller de fremhæver at Samsung har et flottere design.

For mit vedkommende er designet underordnet, jeg går efter billedet. Det optimale havde jo været at finde reviews på nettet hvor begge skærme indgik, men det har jeg ikke kunnet finde.
Af Marlowe
Tak for linket :)

Testen er ikke lige så grundig som man er vant til her på flatpanels, men stadig interessant læsning.