Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

Hvilket tv i minimum 55" skal man købe hvis man kun har 10.000,- at smide efter det?

3D er 100% uinteressant og interne højtalere også ligegyldige, men design og billedkvalitet er ikke, så hvad siger i?

Design: Fladt, tynde kanter.
Primære brug: Film og sport, signal fra Stofa.
Ville helt klart kigge lidt dybere i pungen og se om der ikke lige sku gemme sig ca. 700kr. ekstra :)

Her er et virkeligt godt bud på en super god 55 tommer skærm - nok det bedste i det prisleje for tiden - 10625kr. + fragt hos Komplett indtil d.9 juni - hvis du lige indtaster "pana2013" som rabat kode i forbindelse med købet :-) Er en plasma skærm, med deraf følgende fordele og ulemper, ska du lige være opmærksom på ! Hvis plasma er ok, er jeg sikker på at du kan få et Tv, som du vil blive positivt overrasket over :)

Men døm selv ud fra testen her på Flatpanels :)

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1366731379
RockMedØerne skrev:Ville helt klart kigge lidt dybere i pungen og se om der ikke lige sku gemme sig ca. 700kr. ekstra :)

Her er et virkeligt godt bud på en super god 55 tommer skærm - nok det bedste i det prisleje for tiden - 10625kr. + fragt hos Komplett indtil d.9 juni - hvis du lige indtaster "pana2013" som rabat kode i forbindelse med købet :-) Er en plasma skærm, med deraf følgende fordele og ulemper, ska du lige være opmærksom på ! Hvis plasma er ok, er jeg sikker på at du kan få et Tv, som du vil blive positivt overrasket over :)

Men døm selv ud fra testen her på Flatpanels :)

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1366731379

Aarh - ikke helt ;) man skal finde 1200 nærmere for ST60'eren. Men jeg giver dig helt ret, jeg ville leve af pasta en måned til og købe 55" ST60Y hvis det var mig!!
Ja ok - havde overset at de "kun" gir 10% i rabat på plasma og ikke 15% som på LED skærme O_O Så man ska lige ha fat i konens pung også og se hva der gemmer sig :D

Til en pris på ca. 11.250kr. Er det stadig et virkeligt godt køb :)
Af John Sahl
Tak drenge, jeg sparer lidt flere kroner sammen ;-)
Af John Sahl
John Sahl skrev:Tak drenge, jeg sparer lidt flere kroner sammen ;-)
Så fik jeg bestilt et styk Panasonic TX-P55ST60Y ;)
Af John Sahl
Hvilke vægbeslag kan bruges til denne skærm?

Og hvilket beslag vil i anbefale til et Pana TX-P42G10 der skal kunne vinkles lidt nedad i et soveværelse?