Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sevelius
Hej.

Jeg har netop anskaffet mig et LG 42LB2R tv. Jeg har tilsluttet selector som er tilsluttet via AV1. Nu vil jeg så teste pip funktionen men kan kun se "sne". Der er ikke tilsluttet antennekabel direkte i tv'et men kun til selectoren.

Kan man ikke bruge pip funktionen med selector er det min opsætning den er gal med?

På forhånd tak
Af Munch
Du skal ind i menuen for at vælge en kilde til PIP. Kun hvis TV-et har to tunere kan du få en anden udsendelse i PIP-vinduet. Normalt kan du vælge en anden kilde som feks. DVD ;)
Af Sevelius
TV'et har to tunere. Når jeg vælger PIP-input kan jeg vælge alt andet end AV1 som jo allerede er i brug af selectoren. Det skal gøre er vel at få ført et antennekabel direkte til TV'et da jeg så kan vælge dette som PIP-kilde, dog uden at signalet har været gennem selectoren.

Er det rigtigt forstået?

Hvis ja, er det så muligt at købe en stikfordeler? Situationen er nemlig den at jeg kun har et antennestik, og jeg meget nødigt vil betale TDC for et ekstra.

På forhånd tak
Af Munch
JA! Du kan købe stikfordeler i Harald Nyborg til 13,95 kr. Eller hvis Selectoren har en ekstra udgang, kan du jo forbinde den til AV 2. :)