Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xetroc
Hej flatpanels-brugere.

Jeg er - som så mange andre - på udkig efter et LCD-tv. Det skal være 32" og til en 8000 kroner.

Så er jeg faldet over dette

Sony.dk - KDL-32U2000
HifiPriser.dk - KDL-32U2000

Jeg har set det i aktion i Fona, men med deres tv-signal der er delt mellem 50 tv, er det svært at bedømme kvaliteten, ekspedienten sagde selv at der var stor forskel på deres delte signal, og så mig stofa signal hvor jeg har alt kobberet for migselv.

Jeg ville så høre om der er nogen der har købt eller set dette tv, og har noget godt/dårligt at sige om dette. :)
Af cannavaro
Udmærket Tv, men ville måske se efter en Samsung S71, som koster næsten det samme.. Måske en ringere lyd, men efter min mening et lidt pænere billede, og et meget pænere design.

Kan dog oplyse, at El-giganten og Electric City med mere kører Sony 32 U2000 til 6666, så glem alt om at købe fra nettet, når det kan gøres billigere i en butik - for en gang skyld
Af xetroc
cannavaro skrev:Udmærket Tv, men ville måske se efter en Samsung S71, som koster næsten det samme.. Måske en ringere lyd, men efter min mening et lidt pænere billede, og et meget pænere design.

Kan dog oplyse, at El-giganten og Electric City med mere kører Sony 32 U2000 til 6666, så glem alt om at købe fra nettet, når det kan gøres billigere i en butik - for en gang skyld
Har du et link eller ligt til at underbygge denne pris på 6666,- ? Jeg har lige set på elgiganten.dk, der er prisen 8999,-
Elgiganten - 32u2000

Kan ikke finde nogen pris på electric-city.dk.

Det billigste jeg kan finde dette tv til, er 6999,- ifølge hifipriser.dk.

Jeg snakkede med Fona, det lød til de var til at snakke med ang, pris. De har tvet til 7999. Så pt regner jeg med at prøve at handle med dem.

Men vil meget gerne vide hvor du har set det til 6666,-. Tak
Af M-Sniper
Hej

El-Giganten har haft den til 6666,- kommer nok til den pris igen. om nogle uger..

Efter min menig er det ikke et super tv.., især hvis den skal hænge på vægen.. alle stik sider bagvendt ??
hvilke forkommer mig super mærkeligt..
hvis man skal ud og have et godt kabel til sin LCD tv. som fortræner et godt kabel. så er de somregl brede.. hvilke kommer i konflikt med vægbeslaget..

Her er en søgning på 32 max 8000 kr. på hifi priser...
32" til max 8000

De tv'er jeg syndes du skal kigge på er.
Hitachi 32LD8700
LG 32LB2R
Philips 32PF5331
Philips 32PF5531D (Digital Tuner, har behov for da du har stofa)
Philips 32PF7331
Samsung LE-32R72B
Toshiba 32WL66Z

Prøv at kigge på dem. hvis design har noget at sige så er. LG 32LB2R, Philips 32PF7331 og Samsung LE32R72B pæne at se på..

Pøj Pøj med at finde dit tv...
Af cannavaro
El-giganten har det lige nu til 6665, men de har det ikke på lager i nogle af deres forretninger, ifølge en sælger i butikken. Man kunne dog bestille fjernsynet, hvorefter det burde komme om en uge eller to
Af palle82
Btw nogle der ved hvad forskellen er på

samsung Le32R72 og Le32S71??
Af dagger
Har du fået købt TV xetroc?

Hvis du har købt Sonyen, er jeg meget interesseret i at vide hvad du synes om det, da jeg overvejer dette tv også...