Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af D.Madsen
Hej folkens

Jeg står i det problem at jeg skal ud for at købe nyt tv men det er jo den rene "jungle" derude. Lige pt har jeg en 40" sony som jeg har været meget glad for men det er vidst på tide at skifte den ud.

Størrelsen på det nye tv skal helst ligge omkring de 50", så spørgsmålet er simpelthen hvilket fjernsyn skal jeg vælge? Alle de nye funktioner som fx 3D, spotify og netflix er bestemt ikke et "must"

Der er ikke ét bestemt mærke jeg er ude efter, jeg leder bare efter gode råd til et nyt tv og hvad man skal holde sig fra ::l

Har kigget lidt på dette tv fra LG som jeg synes ser rigtig godt ud men har bare ingen erfaringer med LG. Er det godt eller skal man holde sig fra det?: http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... led-tv.htm

Er der nogle som har erfaringer med netop dette tv eller som har andre alternativer så er i velkommen til at byde ind.

Mvh
Daniel Madsen
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Tror såmænd ikke du går helt galt i byen med det tv, ser ud til at være en fair pris, set i forhold til indbyggede funktioner og om ikke andet så er det en service mindet kæde du har valgt at handle tv i, og de plejer at gi' en go' og ærlig vejledning også, så man som forbruger kan føle sig tryg - desuden giver de 1 års ekstra garanti, hvis du er medlem af deres kundeklub :)
Så hvis du ka li' tv modellen og synes om dets funktioner, er der vist ikke andet for, end at du straks prøver det hjemme i din egen stue :) De gir jo også 14 dages fortrydelsesret i forretningen, hvis du lige spørger dem pænt om det i forbindelse med købet :)

Men du ka jo altid browse lidt rundt og læse de forskellige anmeldelser på tv inden du beslutter dig endeligt :)