Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
Hjarsen skrev:Jaaa okay.. Gad godt se dem ved siden af hinanden.. Hvor kan jeg mon det??
Alt efter bopæl forstås, men Panacenter Rødovre ( Roskildevej )
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ahh, hvis du stadig har 16K tilbage efter at have betalt Tv'et, så kan du vel skrue ned for besøgene på Noma i en måneds tid ;)
Af kronholm
en lejlighed til en halv million? Er toilettet på altanen?

16k = en halv månedsløn.

Dvs 32.000 udbetalt om måneden efter skat? Ikke dårligt. Mon ikke du skulle bruge din tid på at spise kaviar istedet for at vurdere om du har råd til de små prisforskelle der er på modellerne.

Jeg sidder ca. 3.5 meter fra et 60", og hvis man ser mest fuld-hd / 720p, så synes jeg det er en god størrelse.

Lige så snart man må døje med elendig sd-kvalitet, f.eks. på zulu, tv3 og tv3+ (Har dem ikke i hd), så synes jeg tv'et er lige i overkanten.

Kunne sagtens leve med en 55", men det er også for lidt bluray jeg får set.
Hjarsen skrev:Hehe naah 120kvm på vesterbro ny indstandsat.. :) Det er noget familie ejendom.. man kan ikke komme ind udefra.. Hehe jaa 30-35k udbetalt er vel ikke meget i dagens danmark?..
- det er noget af en smart-ass attitude/udtalelse at fremføre, det ved du godt ikk'? :s :p

Og det virker meget som "buldersnak"; om du har + Kr. 30.000 udbetalt om måneden, hvorfor jamrer du så over merprisen på et 65"....... :( .......................

Så, om du har kassen, så køb da et STORT TV 65" 8) og lad være med at "klynke" over merprisen...
Af rock
Jeg har min pana-pz70-50",er lige blevet kalibreret,til salg. Den kan du få næsten gratis 3000kr. Mvh
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Emnet er låst efter ønske fra trådstarter.