Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
kleine100 skrev:Hej Søren
Jeg har stadig ikke fundet en løsning. Jeg har også prøvet finsk opsætning uden held på mit Sony KDL46nx710.

Venter tålmodigt på yousee eller om en anden bruger har fundet en work-around som virker.

hilsen
Michael
Må siges at du er en tålmodig mand siden du har vente siden 08.aug 2011. ;)
kleine100 skrev:Jeg har lige prøvet de samme indstillinger på mit tv, men det virkede ikke :-/

Hvilket land har du sat det op med?

Michael
Ærgerligt at det ikke virkede på dit tv!

Jeg havde sat mit tv op til engelsk grænsefladesprog, men med Danmark som land (i Systemindstillinger / Automatisk opstart).

Nu har jeg så sat det til at tale dansk i stedet, så jeg bedre kan skrive de danske betegnelser her. Jeg har dog ikke kørt en ny auto-tuning efter jeg skiftede til dansk som grænsefladesprog, men der er (som forventet) fortsat billede og lyd i EPG efter jeg skiftede til dansk grænsefladesprog.

Mine undertekster er sat til primært engelsk, sekundært dansk, men det kan vel ingen betydning have? (Når man har med den mystiske opførsel i EPG at gøre kan der jo også være tilsvarende mystiske årsager til at det pludselig virker).

"Autom. digital tjenesteopdatering" er Fra, og "Erstatning af tjenester" er Til. Men det bør jo ikke have indflydelse... (Men igen, "bør" er ligesom død i denne forbindelse, for der burde jo også være problemfrit billede i EPG hos alle, men det er der jo ikke.)