edinger skrev:Ville det ikke være endnu mere mærkeligt, hvis du blot fandt en masse løsrevne svar uden at vide, hvad der oprindelig var blevet spurgt om? 
næe, for det er jo personens indlæg man vælger at se, når man trykker "se persons indlæg"? hvis jeg søger på Rasmus og får Edingers svar, så gør det jo det hele endnu mere mærkeligt (eller se dit løsrevne svar på mit indlæg uden citat, vil stå hen i det uvisse, som va?), og funktionen virker på andre forums som recordere.dk og andre, så hvorfor skulle den ikke være korrekt?
Det som du mener , er jo hvis person 1 giver 1000 gratis X væk, så er det godt for søgningen at får person1 første indlæg og 1000 svar på "det vil jeg gerne have"? det er da totalt urelevant syntes jeg.
vil jeg se andre personer, så kan jeg jo specifik slå det til eller vælge.
RockMedØerne skrev:Synes da søgningen virker præcist som på andre fora, hvis man søger på indlæg og kommentarer skrevet af en bestemt person - en kommentar er da også et indlæg skrevet af personen, så jeg forstår ikke helt din anke ?
Alt virker perfekt i min browser og som forventet ialtfald 
det indlæg som jeg henviser til som der spørges om, er jo IKKE skrevet af den bestemte person? eller ser du noget jeg ikke ser omkring
"Sidste år gav du LM760
Jeres top anbefaling. ........... . . .. "
som Rasmus skrev til sig selv (B
edit:
Kan godt se problemet, som måske er lidt vildledende her,
den viser en kommentar som Rasmus har svaret og citeret, som altså fra starten vises
som hans svar, og når man klikker på link er det tråden man kommer ind i og skal så selv finde præcis det svar?? eller er der nogen som kender det hemmelige klik , så man ser præcis det citat som Rasmus tog og svarede på?
edit2:
Så fejlen er ikke som oprindelig beskrevet men består nok mere i præsentationen af hvad Rasmus egentlig skrev og at der mangler en knap så man kan komme hen til præcis det indlæg og ikke bare tråden

sorry!