Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
SQren skrev:Jo bevares det er da pæne ord. Og ved også godt de har fået nogle EISA awards. Men de har kun fået det på deres lcd tv. Det er ikke ensbetydende med at de banker samtlige af konkurrenterne på billedkvalitet.
Du er vel nok sjov.

En naturlig følge af din argumentation må således være, at Serena Williams trods sine 15 Grand Slam-titler, ikke er én af historiens bedste tennisspillere... "fordi hun jo aldrig har slået Roger Federer" O_O
Af SQren
edinger skrev: Du er vel nok sjov.

En naturlig følge af din argumentation må således være, at Serena Williams trods sine 15 Grand Slam-titler, ikke er én af historiens bedste tennisspillere... "fordi hun jo aldrig har slået Roger Federer" O_O
Jeg forstår slet ikke hvad du mener? Jeg har på intet tidspunkt skrevet at Philips ikke laver fantastiske tv? Jeg mener bare ikke man kan sige de ligefrem har banket samtlige konkurrenter på plads?
Brugeravatar
Af edinger
@SQren:

Nu er LCD jo "lissom" den bane, Philips spiller på. Derfor giver det naturligvis ingen mening at forlange, at Philips skal kunne konkurrere mod skærme med alternative panelteknologier (plasma).

Læs: "Jo, bevares, det er da pæne ord. Men de har kun fået det på deres LCD tv." 8)
Af SQren
edinger skrev:@SQren:

Nu er LCD jo "lissom" den bane, Philips spiller på. Derfor giver det naturligvis ingen mening at forlange, at Philips skal kunne konkurrere mod skærme med alternative panelteknologier (plasma).

Læs: "Jo, bevares, det er da pæne ord. Men de har kun fået det på deres LCD tv." 8)
Mjah dumt formuleret. Jeg mente mere ordlyden i at de banker samtlige konkurrenter. Det fik det til at lyde som om at Philips er det eneste rigtige at vælge ud af alle lcd producenter.
Af jones31
SQren skrev:
edinger skrev:@SQren:

Mjah dumt formuleret. Jeg mente mere ordlyden i at de banker samtlige konkurrenter. Det fik det til at lyde som om at Philips er det eneste rigtige at vælge ud af alle lcd producenter.

Har jeg skrevet at philips er den eneste at man skal vælge??? Siger bare at de er de bedste på Lcd/Led marked på billedsiden.
Af jones31
Hjarsen skrev:Philips er super godt. Men Jones ikke fordi jeg ikke tror dig, ville bare gerne læse om produktet i en evt test. :)
Den test er fra et magasin der hedder inmagazin