Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Samsung er jo kommet med deres og personligt syntes jeg at billedet ser flot ud, og det har jo fået gode anmeldelser.

Er der nogen som ved noget om hvornår man kan forvente at se 2013 modellerne fra de andre producenter(og anmeldelser)

LG

Sony

Philips

Jeg har ikke fulgt med overhovedet de sidste år, jeg ved bare at mit gamle Philips skal udskiftes til et nyt 55" ASAP :)
jng skrev:
heimer73 skrev:Samsung er jo kommet med deres og personligt syntes jeg at billedet ser flot ud, og det har jo fået gode anmeldelser.

.....
Hvad synes du så nu?
Er det et trick spg :D

Jeg syntes at jeg stadig gerne have noget at vide om hvornår de andre producenter kommer med deres 2013 modeller(og anmeldelser deraf).

:p
heimer73 skrev:Samsung er jo kommet med deres og personligt syntes jeg at billedet ser flot ud, og det har jo fået gode anmeldelser.

Er der nogen som ved noget om hvornår man kan forvente at se 2013 modellerne fra de andre producenter(og anmeldelser)

LG

Sony

Philips

Jeg har ikke fulgt med overhovedet de sidste år, jeg ved bare at mit gamle Philips skal udskiftes til et nyt 55" ASAP :)
De fleste nye modeller er allerede i handle, du kan læse mere om de nye modeller i nyheder her på (FLATPANELS)

Test plejer at komme her på FL omkring maj-juni.

Og nogle test på HDTVtest og AVforum.
heimer73 skrev:
Bent odense skrev:Test plejer at komme her på FL omkring maj-juni.

Og nogle test på HDTVtest og AVforum.
Tak jeg kigger lige på de 2 hjemmesider :)
Start med at læse nyheder på fl,de nye test er ikke kommet i nu.