Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kære Flatpanels

Jeg håber nogen vil hjælpe mig med følgende.

Jeg ønsker at investere i både en skærm og dertil lækker lyd.

Da jeg er på et stramt budget kigger jeg på mulighederne for at benytte mig af Elgiganten rente og gebyr frie lån. Jeg ved at tilsvarende lån kan være en meget dårlig forretning, men Elgigantens betingelser muliggør at jeg kan være up- and running inden for kort tid og kun betale real værdien af tv og lyden. Så længe jeg overholder sine månedlige afdrag, skulle alt være ok...

Jeg søger en skærm af på 46tommer med knald godt billede og som er up-to
-date. Tv skal bruges til at se tv og film (budget ca 10.000kr).

Yderere kunne jeg også godt tænke mig en soundbar til tv'et. Og her vil jeg gerne høre om nogen af jer har erfaringer med nogle af de produkter, som tilbydes i Elgiganten og deres hjemmeside og hvilke der er anbefalelsesværdige.

Jeg ser tit live koncerter på mit tv, primært rock og kunne og tænke mig en soundbar inklusiv sub med god bund og dybte. Jeg kan godt lide at spille højt og soundbaren skal kunne tåle det.

Kort sagt, vil jeg håbe at nogen vil anbefale mig hvad jeg kan erhverve mig her, som jeg ville blive glad for og bruger mange år ud i fremtiden:

http://www.elgiganten.dk/catalog/tv-rad ... dskarms-tv

På forhånd 1000 tak!

M!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skal de 10.000 kr. indeholde soundbar'en også?
2000-3000kr til lyd kan jeg måske godt finde i budgettet, men tv'et vil jeg gerne afdrage på.

Men det bedste for mig ville være at finde noget der virkede og købe det hele i Elgiganten hvis det er muligt!

Mener i der er noget der kan bruges?

M!
Hvis du havde f.eks. de 5000 til lyden ville jeg foreslå dig at handle brugt...en god reciever og et par hæderlige gulvhøjttalere kan godt findes til den pris.
Til koncerter og lign. tørrer det gulv med en soundbar i den prisklasse.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Personligt ville jeg vente list på at Elgiganten fik lidt flere af de nye modeller på lager.