Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
tommyaa skrev:billigt betyder noget koster mindre end man kunne forvente og koster andre steder
mod dine forventninger til billigt, som andre ikke forventer billigt , bliver dyrt for dem som hopper i og du sidder og siger det var billigt.

så billigt er kun indtil det er for dyrt og du forventer mindre end din nabo eller dem som ikke syntes det samme.

billigt er ikke ordet her, det er bare information og lidt reklame for dem.
Af tommyaa
lgowner skrev:
tommyaa skrev:billigt betyder noget koster mindre end man kunne forvente og koster andre steder
mod dine forventninger til billigt, som andre ikke forventer billigt , bliver dyrt for dem som hopper i og du sidder og siger det var billigt.

så billigt er kun indtil det er for dyrt og du forventer mindre end din nabo eller dem som ikke syntes det samme.

billigt er ikke ordet her, det er bare information og lidt reklame for dem.
nej, igår var det billigt til 7999 og idag er det sat op igen til 9300 eller noget i den stil, altså normal pris, andre steder er det dyrt til over10k, så jo det var billigt igår
Af lgowner
igår var det så en god og lavere pris en normalen. billigt er når føtex sælger samme skærm til 2999,- og du sparer og 50-70% af normalen som du definerede.

så dælme dyrt for en skærm som viser et billed som hr og fru jensen kunne få i føtex til 3000,-. de kender ikke normal prisen, så når man ser den side med en pris på 7995 så bliver den stadig dyr.
Af Supergris
Mon ikke, du kan få tiden til, at gå med noget bedre, end at genere en tråd om et godt tilbud til en god pris, som jeg også ville kalde "billig", uden at skulle tænke mere over dét...
Af lgowner
Supergris skrev:Mon ikke, du kan få tiden til, at gå med noget bedre, end at genere en tråd om et godt tilbud til en god pris, som jeg også ville kalde "billig", uden at skulle tænke mere over dét...
billig kommentar uden indhold????
Af tommyaa
eftersom tv'et idag koster over 9300 og igår kostede 7999 var det altså billigt igår og normal pris idag, sådan er det din åndsvage sammenligning med et Bilka tv til 3000 holder jo ikke, det var billigt for det pågældende tv, om det så er mange penge for dig er en anden snak,

hvis du kunne købe en helt ny Ferrari for 300.000 var det også ekstremt billigt selvom du kan købe en Suzuki til 100.000
Af tommyaa
du kan jo netop ikke få sådan et billede på et 3000kr tv fra Føtex , du udstiller virkelig din uvidenhed, men dit brugernavn afslører jo også en del om din viden om hvad der er godt og skidt
Af lgowner
tommyaa skrev:du kan jo netop ikke få sådan et billede på et 3000kr tv fra Føtex , du udstiller virkelig din uvidenhed, men dit brugernavn afslører jo også en del om din viden om hvad der er godt og skidt
du afslører desværre mere, når du forsøger at latterliggøre hensigten og gøre den personlig, så kan man ikke synke til en lavere intelligens end 0.

men billigt er billigt og du har da ret i du er billig lige nu i dine synspunkter. læg lidt værdi i opfattelsen og du værdsættes mere.

spørgsmålet om prisen og billigt, handler om rådighedsbeløb, og fordi du måske nasser dig til en formue, så er der andre som opfatter 8000 som rigtig meget og aldrig ville bruge det beløb på en skærm eller betegne det billigt. prøv at være lidt mere bredt rækkende end kun din mikro verden som består af panasonic nørd opfattelser af en pris for deres fiktive værdi.
Af Jannik K.
Denne tråd tjener vist ikke noget formål længere.

Den blev oprettet for at gøre andre, der som jeg selv er interesserede i netop dette tv opmærksom på, at det i en kort periode kunne købes til 7.995,- i stedet for 9.260,- som var markedsprisen på det tidspunkt.

@lgowner: du har ret i at jeg ikke kan definere hvad du synes er billigt, ligesom du heller kan definere hvad jeg synes er billigt. Dette må være en individuel betragtning.

Iøvrigt var tråden ikke tænkt som reklame for en bestemt forhandler. Jeg havde nogle timer forinden netop bestilt samme tv hos det lokale Panasonic Center til 9.260,-, hvilket naturligvis er ærgeligt for mig, men er sikker på servicen er bedre skulle der være problemer med tv'et.

Fortsat god dag til alle.