Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det er korrekt forstået. Der er ingen grund til at bruge sparesystemer når man kører decideret break-in mønstre, da det bare forlænger tiden.
Hvis du foretrækker plasma billedet, så syntes jeg du sku kigge nærmere på samsungs topplasmaer, evt. Det kronholm har hvis de stadig kan fås.
Der er ikke så mange meldinger om burn in problemer på dette, og også på andre punkter er det bedre end panasonics plasmaer, og også væsentligt bedre end lm620 fra lg.
Er selv i 7 sind mht plasma (ST60) og LED (ES8005) i 65".

Jeg har plasma i dag og desuden har jeg "svært" med billedet på min svogers LED (high-end Philips), så jeg tror helt sikkert at jeg hælder mere til et plasma billede, men som du skriver, jeg gider ikke en masse "bøvl".

Hmm må forbi El-banditten på vej hjem og lure lidt.
sorhol skrev:Er selv i 7 sind mht plasma (ST60) og LED (ES8005) i 65".

Jeg har plasma i dag og desuden har jeg "svært" med billedet på min svogers LED (high-end Philips), så jeg tror helt sikkert at jeg hælder mere til et plasma billede, men som du skriver, jeg gider ikke en masse "bøvl".

Hmm må forbi El-banditten på vej hjem og lure lidt.
Jeg endte med at købe en LG 55" LM620T til 8999,-
Jeg må indrømme at jeg intet problem har haft med at vende mig fra plasma til LED.
Er 100% tilfreds med mit køb, også selv om jeg ved det ikke er en high-end skærm til 20.000,-