25 apr 2013, 08:53
surt, som at have en aktie med værdi på 10K og en nutidsværdi og point på 0.6 i fona, så har reelt kun ca. 6000 at købe for i andre forretninger.
8)
kdho skrev:Hehe, har også overvejet wt kraftig og så fravige fra det jeg altid gør: det sikre..Hvorfor vælge et mærke med mange fejl som samsung. det er skam ikke dem der laver de bedste billeder. wt50 er den bedste skærm der er tilbage for 2012 modellerne. og til 8888,- en super pris.
Det irriterer mig bare at Fona ikke har 46" ES8005.
Det havde været det sikre valg.
Skal ud og kigge imorgen igen, så håber at kunne anskaffe mig en inden eller i weekenden..
Men flere forslag er mere end velkomne..
kdho skrev:Ja til 8888 i Elgiganten, men 9999 i Fona... Må høre om de ikke vil matche prisen.. Latterligt man ikke kan få pengene udbetalt når de sælger en noget skrammel.. Har ikke haft et produkt i Fona endnu, der ikke er gået istykker indenfor 3 år.... :Sdet er jo ikke fona der laver produkterne. de skal bare overholde reklamationen.
Et fjernsyn og 2 computere.....
kdho skrev:Så hvilket ville du foreslå PeterD? For Panasonic wt50 fik da ikk de bedste anmeldelse fra flatpanels..?et MEGET forsigtigt bud ville være panasonic plasma!
PeterD skrev:Hvis man vælger Samsung pga. "brandet" må man da være lidt af en knold...Pas på at Kim jong fra Nordkorea ikke læser denne tråd.
Hvorfor ikke vælge en som vinder tests på stribe..og har et bedre billlede når det er tændt end når det er slukket?
Ellers kan man jo bare lave et gennemsnitslig tv og ansætte Samsungs marketingsfolk, så er den jo hjemme...Måske er det noget for kinesiske tvproducenter?
Køb et tv på dets performance, design og BILLEDE.
Alt andet vil da være sygt...og fuldstændigt latterligt!
Nå'e nej. Deres lysende logo kan jo slukkes og tændes efter behag...
kdho skrev:Mange der siger at wt50 er mega lækker, så det tror jeg da helt sikkert på.. Men sys bar at der er flere positive anmeldelser ved es8005.. Men tror jeg ender op med Pana..Set ud fra de to forskellige teknologier, så er WT50 et udmærket valg.
PeterD skrev:Det kan logoet på Panasonic WT50 også
Nå'e nej. Deres lysende logo kan jo slukkes og tændes efter behag...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.